zaterdag, december 16, 2006

Get Inspired stamps

Each "Get Inspired" scrapbook kit from De Creatie comes with a sheet of UM stamps. My hubby is getting used to cutting wood blocks already... as I prefer my stamps mounted on wood. We made a tray for each kit. Perfect size to fit my stamp tower.
In elke "Get Inspired" scrapbook kit van De Creatie zit een stempelsheet, speciaal ontworpen voor de kit. Mijn ventje is al gewoon dat hij telkens weer blokjes mag zagen... Zo gebruik ik de stempels 't liefst. We maakten een opbergbakje voor elke kit. Die passen precies in mijn stempeltoren.

5 opmerkingen:

  1. They look better than a box of chocolates....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat knap zeg die stempels om hout gemaakt.
    Kun je me vertellen hoe dat is gedaan.


    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het echt prachtig dat je dat kan doen, (psst, niet verklappen, ik ben jaloers!!! ;-) ik heb daar noch het geld noch de tijd voor!!
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I wish I was able to store my stamps this way... I would think that being able to SEE the images would help speed up the creative process and be quite helpful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helga, ik stempel eerst met Brilliance inkt op het hout. Daarna plak ik de stempel op knutselrubber (craft foam), je weet wel, dat is in veel kleuren te koop. Opnieuw uitknippen en opplakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.