donderdag, februari 15, 2007

Friends



Another 4 x 4 card. I've seen this unusual shape in my LSS de Creatie a few years ago. I still like the shape. I used bleach stamping on Ecoline and on the pink cardstock. Girls stamp (Art Impressions) is stamped with bleach on the background first, and with StazOn on a transparency. Flower border and Friends Definition are Hero Arts.
Alweer een 10 x 10cm kaartje. Deze ongewone vorm zag ik een tijd geleden in de stempel/scrapbookwinkel de Creatie, ik vind het nog altijd een leuk model. Ik gebruikte bleekwater om op de ecoline achtergrond en de roze kaart te stempelen. De meisjesstempel (Art Impressions) is eerst met bleek op de achtergrond gestempeld, daarna met StazOn op een transparente sheet. Bloemenrand en Friends definitiestempel zijn van Hero Arts.

10 opmerkingen:

  1. Absolutely GORGEOUS!!!
    Love the front stamp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GORGEOUS card !! love the shape, the girls stamp, the color combo... everything is gorgeous !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a wonderful card, Godelieve. Love the bleaching, I need to try this more.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love it!! Great colors (as always) and the transparency over the bleached image is sheer genius.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben blij dat ik je blog gevonden heb, want je maakt erg mooie en inspirerende kaarten

    groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig. Wat een gave stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal top! De meisjes zijn ook zo mooi gestempeld, super gedaan:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik sluit me bij mun voorgangsters aan, weer een geweldig mooie kaart!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.