zaterdag, mei 05, 2007

How tweet of you

Trying to get back into stamping after a sad week. Thank you all for your comforting words on my previous posts.
I used the background again, that Johanna offered on her blog, you can find it HERE. I printed it on glossy photo paper. I cut out the inside of the stamped frame. The flower is stamped on ecoline paper. All stamps by justjohanna.
Na een triestige week probeer ik weer wat te stempelen. Bedankt allemaal voor de troostende woorden in mijn vorige posts.
Ik gebruikte de achtergrond die Johanna aanbood op haar blog, je kan hem HIER vinden. Ik heb hem op glanzend fotopapier geprint. De bloem is op ecolinepapier gestempeld. Alle stempels zijn van justjohanna.

6 opmerkingen:

  1. Happy to see you back to stamping! =) Kind of miss you ...
    I love the idea of carving out the frame!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan mij heel goed voorstellen dat het erg moeilijk is de draad weer op te pakken Godelieve... veel sterkte meid!
    Je hebt een heel lief kaartje gemaakt:-D
    Hugs, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty. I love how you did the flower. Hope you are feeling a little better.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Glad you have been able to do some stamping... and your card is beautiful as usual :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij dat je deze moeilijke periode wat achter je kunt laten...
    Ik heb ondertussen een kleurenprinter en heb de achtergrond ook gedownload. Nu er nog met aan de slag gaan ;-)
    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A great card again using this beautiful background. Love the frame and how you cut out it. The flower adds a very pretty touch.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.