maandag, april 07, 2008

Zeist

New stuff from the Art Specially event in Zeist this weekend. I spent the day with Tania, and it was fun to meet a lot of people.
Mijn buit van het Art Specially event in Zeist. Het was een superleuke dag zaterdag. Tania en ik brachten de dag samen door, we hadden afgesproken dat we elkaar gingen helpen om de portemonnee dicht te houden, maar dat viel niet mee tussen zoveel moois. Veel mensen ontmoet, maar jammer genoeg ook sommigen niet gevonden of herkend.

Helemaal op 't einde zag ik toevallig deze twinkling H2Os. Ik was al een tijdje op zoek, maar dacht dat ze in Nederland of Belgiƫ nergens te koop waren. Ik kreeg er ook vaak vragen over.
Ze zijn in Nederland dus te koop bij Home Impressions, je vindt ze onder "inkt" in hun webwinkel.



9 opmerkingen:

  1. ah...fijn die tip van de Twinkling H2O... ga ook lekker bestellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fab stash you got there loooks like you had a lovely time

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooohhh I see lots of goodies there! Watch out those twinkling
    H2O's are addicting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie buit!
    Ik ben benieuwd wat je ermee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze gevonden bij stampingcorner die heeft ze ook in de webwinkel. De link staat bij het laaste bericht op mijn blog. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo, those look like fun! Are those new colors of Twinkling H2O's? Love them!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.