dinsdag, september 02, 2008

Take a Pic - Cross-stitch /Kruissteek

This week's photo challenge on Klaartje's blog is cross-stitch. I had to think a while, then I remembered this unfinished sampler I've tucked away in a cigar box. I know a lot of stampers did cross-stitching before they started stamping.
Klaartje's uitdaging op haar foto challenge blog is kruissteek. Moest effe denken, maar toen herinnerde ik me deze onafgewerkte merklap die ik in een sigarenkistje bewaar. Ik weet dat veel stempelaars kruissteek borduurden, tot ze gingen stempelen.

10 opmerkingen:

  1. Ik heb ook veel gekruissteekt. Als ik dit zie krijg ik er bijna weer zin in. Mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook nog zo'n onafgewerkte symfonie in jouw handwerkdoosje liggen?
    Zonde eigenlijk van zoiets moois niet af te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lap. Tja, zonde om te laten liggen, maar ook bij mij ligt er nog onafgewerkt kruissteekborduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So much to do; so little time! And I wonder how many have favorite color families? It LOOKS like you've chosen one of mine ... I LOVE the 220 pinks and the 500 blue-greens! LOL!
    It looks like a beautiful sampler!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ja ik beken, ik heb ook nog gekuissteekt tot... ik met stempelen ben begonnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelfs hier maak je weer een prachtige foto van en is het eigenlijk helemaal niet erg dat het niet af is !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg, Wie weet ga je de komende winter verder. is natuurlijk zonde als je zoiets nooit afmaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto. Ik heb ook een periode gehad. Ik heb over mijn laatste merklap 2 jaar gedaan. Het is wel af maar ligt in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.