dinsdag, november 11, 2008

Darkroom Door - Journal stamps

I received a wonderful set of Darkroom Door Journal stamps from Rachel Greig, for being a guest designer on Darkroom Door blog. Here are a few cards, using one of the journal stamps, combined with other DD stamps.
Van Rachel Greig kreeg ik een prachtige set Darkroom Door Journal stempels, omdat ik gast designer was op Darkroom Door blog. Hier zijn een paar kaartjes gemaakt met één van de journal stempels, in combinatie met andere DD stempels.

Backgrounds are Talens Ecoline.
Achtergronden zijn gemaakt met Talens Ecoline.

Thank you Rachel!

Journal stamps, Full Bloom Vol 1, Full Bloom Vol 2.

9 opmerkingen:

  1. WOWZERS these are so clever! I would have never thought to use them like that! LOVE IT!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I so love the colours that you use in your creations Godlieve they are always so vibrant!!
    Such stunning cards :D
    hugs
    Chris xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super hoe doe je dat toch ik vind echt dat je prachtige dingen maakt....
    Kun je me zeggen hoe je dit gedaan hebt, want dit vind ik echt super.
    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmmmm like them....nice color and your composition always amazes me....so inspiring indeed.
    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Totally lovely, as always your backgrounds are just amazing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik leer elke week weer van jouw blog! prachtig. heb de ecoline ook ontdekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! You're just so creative!! Love what you have done with these!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Those are just awesome. Wonderful work. I can't choose a favorite, though that vellum pocket card might be it by a narrow margin.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.