zaterdag, januari 17, 2009

It's a Girl

Another heart. I used the Fairytale kit from Odd Bird Planet again (it's on sale!), I really love the papers and lace in this kit.
Nog eens een hart gemaakt, ik heb de Fairytale kit van Odd Bird Planet weer gebruikt, die is nog tot 23 januari in de aanbieding. Er zit prachtig papier en kant in de kit.

Satin ribbon is from my stash, but the lace, gold cord, pearls and buttons come with the kit. I used a Dutch sentiment Het is een meisje (SALE), available in English too, It's a Girl (SALE).
Het satijnen lint is uit mijn voorraad, maar het kantje, gouden koord, parels en knoopjes zitten in de kit. Tekststempel Het is een meisje is tot de 23ste januari in de aanbieding.

Flora Hugabundous

I think the Fairytale kit is perfect for Valentine's cards too, so here's a heart template for you.
Ik vind de Fairytale kit ook perfect voor Valentijnkaartjes, daarom post ik er een hartpatroon bij.

The Fairytale Kit

6 opmerkingen:

  1. Very cute project!! I have to make a baby boy card this weekend, you're inspiring me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like the button, cord, lace, ribbon and bead details on this simple heart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief hartje! Heel mooi zo met dat kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow. That project is fabulous and gorgeous and wonderful. Yes. I do like it that much.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.