donderdag, juni 04, 2009

Re-post

Today I'm reposting this card I made earlier, here's the "old" post which has links to more samples and a template. I checked my stats at box.net Looks like it's a popular template, almost 2,000 downloads.  This card is 4"x4" but the template can be used on larger cards too, just lay the template against the card fold.  The inlay (shirt) covers the whole inside of the card.

Vandaag toon ik nog eens een oudere kaart, hier is de "oude" blogpost, met links naar nog een paar voorbeelden en een patroon. Blijkbaar een populair patroon, in mijn statistiek op box.net zag ik dat het al bijna 2000 keer gebruikt werd.  Dit kaartje is 10 x 10 cm, maar het patroon kan ook op een grotere kaart gebruikt worden, leg het gewoon tegen de vouw van de kaart.  Het inlegvel (hemd) is net zo groot als de kaart.

5 opmerkingen:

  1. Hi, Godelieve! Very nice of you to share this card and template again, with Father's Day approaching in the U.S. it is very timely! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely card for fathers day! xx jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hij is inderdaad populair volgens mij! Ik volg je al een tijdje maar heb eigenlijk nog nooit gereageerd. Erg mooie dingen maak je! Je inspireert me om mooie dingen te maken :) En ja, dit kaartje heb ik ook al een keer gemaakt. Hij staat op mijn website -> http://www.elkana.nl/weblog/index.php?itemid=653

    Groetjes van een andere creabea :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is ook errug leuk ik heb hem ook al eens. gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.