donderdag, maart 25, 2010

ATC - Fuchsia

A quick ATC I made ... I picked up some left-over Distress Ink from my craftsheet after making another card (that I can't show yet). I always have my pile of blanc ATCs next to my craftsheet for this. I stamped the Fuchsia and lines with Distress Ink, (#Pine Needles & Crushed Olive) and colored it in with pencils.

Een snel en makkelijk ATC-tje. Mijn pakje blanco ATCs heb ik altijd bij de hand als ik Distress Inkt op mijn craftsheet ga gebruiken, om restjes inkt op te pikken. De fuchsia en lijnen zijn met Distress Inkt (#Pine Needles & Crushed Olive) gestempeld. Ingekleurd met potloden.

Darkroom Door stamps: Art de Fleur Vol 1 (fuchsia), Journal (lines), Viva la Flora Vol 2 (quote)

Darkroom Door stempels vind je bij Art Journey hier, en ook de blanco ATCs.

11 opmerkingen:

  1. your colors are always so pretty and elegant! gorgeous ATC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doe je dat toch leuk!
    Zo mooi gecombineerd die stempels en die kleuren.
    groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! This is lovely, I love flowers, my favourite thing to stamp.

    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend! Wat een mooie kleur groen, past helemaal bij het weer van nu....genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice! Love the colors and the techniques you used. Thanks for sharing. You always share so much inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat doosje Crushed Olive heeft al goed zijn diensten bewezen bij jouw:) Ik vind de combinatie van de lijnen en de bloem erg mooi. Je maakt me wel benieuwd naar wat je nog niet mag tonen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleur .
    Zet ik ook op mijn lijst voor Zeist :)Mooie ATC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this ATC..colors are gorgeous. Can`t wait to see the other card!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!!
    Zo'n pakje heb ik ook altijd standby in mijn la liggen. reuze handig!
    En oh wat zijn die nwe kleuren Distress inkt toch mooi! (kan er niet genoeg van hebben hi hi!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. awesome,wish those stamps were in my budget. Can't find a US distributor. Love how you co-ordinated the whole thing.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.