dinsdag, januari 04, 2011

2011 Recipes

This is going to be used on the cover of a recipes book. Don't know yet if I'm going to use binding rings, my Bing-it-All or just attach it to the front of a binder or so...
The theme at Crazy Amigos is "2011", so this is my entry for the challenge.
Dit wordt de kaft van een receptenboekje. Ik weet nog niet of ik ringen ga gebruiken, of mijn Bind-it-All, misschien plak ik het gewoon op de voorkant van een map of zo...
Bij de Crazy Amigos is het thema "2011", en dit is mijn bijdrage.

I attached a paper napkin with double sided sticky foil on white cardstock. Stamped with Distress Ink #Stormy Sky and Versafine #Onyx Black. Bookplate is a Tim Holtz Alterations Die.
Een papieren servet met dubbelzijdige kleeffolie (Aslan) op karton geplakt. Gestempeld met Distress Inkt #Stormy Sky en Versafine #Onyx Black. Bookplate is een stans van Tim Holtz.

9 opmerkingen:

  1. de kaft van je receptenboekje ziet er alvast 'heel smakelijk' uit :) Leuk z'n keukendoekservet erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Past goed bij het thema dat servetje, leuk idee! Dat je dat zo mooi op die Aslan geplakt kreeg, lijkt me niet simpel! Mooie cijfers ook in het label. Met de cover zit je al goed, nu de recepten nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig begin Godelief!!

    Gelukkig nieuwjaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke mooi Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja kijk, daar komt weer een vraag natuurlijk, wat is een bookplate? is dat dat zwarte ding waar 2011 opstaat? Zoiets zou ik ook door mijn ☺ bigshot kunnen duwen of niet?
    Mooi hoor, Godelieve!!! ik heb vorige week ook een kaft gemaakt met een servet, ik had zo'n servetten lijm gekocht en dat werkt heel erg goed, leuk effect. die komt einde van de maand nog op mijn blog, tis nl een kadootje ☺ groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart weer Godelieve.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Every time I get an email from your blog, I'm thrilled. You are so amazingly creative using so many different materials!
    d

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.