zaterdag, juni 25, 2011

Lost Thumbnails

Since the end of March suddenly Blogger was not showing thumbnails of my updated posts in bloglists on other blogs anymore. I had to include a Flickr thumbnail in each blogpost to get a thumbnail in bloglists.
Sinds einde maart had mijn blog plots geen plaatje meer in bloglijsten op andere blogs. Alleen als ik een Flickr plaatje in mijn bericht zette kwam er ook een plaatje in bloglijsten.

After I tried everything I could think of, I took Dymphie's advice, and clicked "Blogger in Draft" on my dashboard. So far that seems to work. Thanks Dymphie!!
Na alles geprobeerd te hebben, volgde ik Dymphie's advies, en koos voor "Blogger in Draft" op mijn dashboard. Tot nu toe lijkt het te werken. Dankjewel Dymphie!!

You can check "make Blogger in Draft my default".
Als je wil kan je "Blogger in Draft" als standaard kiezen.

1 opmerking:

  1. goed dat het opgelost is, ik heb zoveel ideeën geopperd dat ik me deze niet eens kan herinneren... ;D

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)