vrijdag, september 02, 2011

Boxes

 I've been making cards, but I can't show them yet.  
Instead I'll show some storage pictures :)
Kaartjes gemaakt die ik nog niet kan tonen.
Dan maar een paar foto's van mijn nieuwe opbergruimte, die nog lang niet klaar is.

 I'm using a magazine box to store my Darkroom Door paper products.  So easy to find what I need now.

 Een lektuurbox gebruik ik om mijn papierproducten van Darkroom Door op te bergen.  Zo makkelijk om te vinden wat ik nodig heb.

 Arranged by theme.
Per thema in een mapje.

Darkroom Door label, cut from packaging.
Darkroom Door label uit een verpakking geknipt.

Darkroom Door:
Montage
Photochips
Filmstrips
Wordstrips
Alphastrips
Photobooth

*****
HEMA Opbergdoos
IKEA Kassett

14 opmerkingen:

  1. Looks like you have a great system going on for you....I think I have to go to IKEA and get some of those white boxes:)...thanks for the tip!
    Have a good weekend,,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er fantastisch opgeruimd uit!
    ... kom je mij helpen (-: hihi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, that looks good. I'm still busy rearranging all my stuff. Hope it looks as neat as yours when I'm finished.
    Have a good weekend, can't wait to see your cards.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig al die doosjes in een kast. Zucht.... kom maar niet hierbinnen kijken LOL.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zagen al handige lades en nu dozen, straks vind je alles terug in één oogopslag! Ik zou wel eens willen graaien in zo'n DD lectuurbox, ik zie zoveel mooie dingen. Leuk ook, dat labeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. meid jouw kamer is een schatkamer voor velen van ons ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij krijg jij een prachtige kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaaaah!!!!! Dat ziet er heel super gaaf uit zeg! Wat zul jij straks blij zijn als het er allemaal zo uitziet. Helemaal top!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow......your storage system is amazing! how can i talk you into coming over here and getting me organized......?!! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben jaloers! Wat ziet het er (nu al) goed georganiseerd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic! Your Darkroom Door stuff is more organised than mine!! :) LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh great idea on the magazine boxes. I have two of them and was wondering how to use them. Thanks for the inspiration, will be great for my pile of DRD paper products. Cant wait to see more of your organizing ideas.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. om jaloers op te zijn!!!zo mooi,al die gelijke dozen!!!en daarboven die lintjes!!!dat zal veel werk geweest zijn zeker?!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.