donderdag, september 15, 2011

Ranger Distress Inks

Made this photo a few weeks ago...
Een foto die ik een paar weken geleden maakte...

Just a few inkpads are needed to complete the 36 colors collection of Distress inkpads.
Nog een paar kleuren, en mijn collectie van 36 Distress inktkussens is compleet.

Just after I perchased these 6 missing colors, there's a limited edition of 3 new Fall colors coming.
Net nu ik de ontbrekende kleuren gekocht heb, komen er 3 nieuwe herfstkleuren, die maar tijdelijk te koop zullen zijn.

19 opmerkingen:

  1. Prachtige collectie. Het zijn super inkten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, die willen we natuurlijk hebben!!
    Mooie foto Godelieve van de distress inkts!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks a bit like an inky chess board ! Fab photos !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is een verrassend mooie foto! Walnut Stain had je niet zie ik, is een kleur die ik véééél gebruik. Dat was echt een gat dat nodig opgevuld moest *lol*
    En nu dacht je eens de kleuren compleet te hebben en daar is den Tim al met nieuwe :) En als we allemaal aan de stains zijn, dan komt ie wel weer met iets anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, hier kan ik met (blij)verlangende oogjes naar kijken! Wat een verzameling (zover ben ik nog niet!!)

    Prachtig op de foto gezet, ik zie de zorg en tijd die erin zit!

    Het leukste is toch wel dat er iets blijft te wensen, als alles vervuld is wordt het vast saai ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, met jouw super collectie zou ik wel een middagje willen spelen (-;

    Mooie foto! Je fotoblog heb ik ook bezocht, prachtig mooie foto's, Godelieve!!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie collectie, de mijne is ook bijna compleet. Maarja die nieuwe tijdelijk verkrijgbare herfstkleuren zijn ook heel mooi hé. Weer iets om naar uit te kijken, zo blijft het boeiend, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zo gaat dat hè, denk je er bijna te zijn.....komen ze weer met iets nieuws aangezet.
    En zo houden ze ons van de straat haha.Voor ons zijn ze al besteld, dus wij zitten al op wacht LOL.
    Leuk hoe je alles weer hebt vastgelegd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Godelieve! Een zeer mooie foto voor een mooie collectie8 Een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schaakmat! Ha ha, met die prachtige Distress kleuren. En nu weer 3 nieuwe kleuren ..... tijdelijk??? Daar komt natuurlijk een run op, maar als het stempelkussen dan leeg is, dan houdt het dus op. Dat is nu weer jammer.
    Prachtig op de foto gezet!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi, ik had net het filmpje op Tim zijn Blog bekeken. De kleuren zijn geweldig! Ik dacht ook alles te hebben en nu worden we weer op kosten gejaagd;-).

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ranger en TH zijn keien in marketing-strategie, ze weten perfect hoe onze 'hebzucht' te kietelen :)

    mooi foto's Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooie foto Godelieve!
    Zoveel inkt heb ik niet...maar och je moet wat te wensen hebben niet?
    En die nieuwe kleuren zijn wel erg mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a lovely photo of all your inks and refills. Such lovely colours, *sigh* and then Tim comes out with 3 more gorgeous, have-to-have colours. Evil man!
    Have a great weeken
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love the photo of all the Distress inks! I think I could identify all the missing pads.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooo heavens,,,what a collection you have!!! Love how you photographed them ,,,especially the shot where it looks like an inkpad "chess game"...coooool indeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh no! I'm the same Godelieve - I've only 4 more to get.... but now its 7! But I LOVE them! Love your inky photo - a great way to remember what you need.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nice collection!

    I see that you must like the Stains. I haven't given into them yet, though it's just a matter of time!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.