vrijdag, september 16, 2011

Roses

 Distress Ink background.  I used a template to sponge the little squares.
Een achtergrond met Distress Inkt.  Een sjabloon gebruikt om de blokjes te sponzen.

It looked too busy, so I tried to soften it with Distress Stain #Picket Fence.  Still not happy with the result.

De achtergrond was te druk.  Geprobeerd om hem wat zachter te maken met Distress Stains #Picket Fence.  Maar het blijft toch te druk.  Volgende keer beter :)

Stamps:
Art Journey : Roses
Elke Verschooten:  Dat verdient een bloemetje.

7 opmerkingen:

  1. Vind de achtergrond niet te druk hoor.
    Misschien een andere bloem, een Poppy misschien van HA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the little squares, it is a strong background, but very pretty. Maybe a bolder colour flower on the card? Orange?
    I like it anyway!
    Enjoy your day.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet zo makkelijk, die templates. Dat ondervond ik gisteren ook. Picket Fence heb ik nog niet gebruikt, ik ken het effect ervan niet. Gesso had het geheel misschien zachter (of te zacht :)) gemaakt. Toch vind ik je eindresultaat wel geslaagd. En het is het geheel dat telt, niet alleen de achtergrond toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat te druk, hij is prachtig geworden. Heel elegant en stijlvol. De kleuren zijn onwijs mooi zo bij elkaar.
    Fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet wat je in gedachten had, maar ik vind dit een erg mooie kaart. En met de achtergrond is niets mis, ik vind hem mooi. Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart. Vind de achtergrond erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De achtergrond op zich zelf zou wellicht te druk zijn geweest. Maar doordat je er nog twee lagen gekleurd papier achter hebt geplakt, gecombineerd met kant en lint - dat verdient een bloemetje!

    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.