zaterdag, september 08, 2012

Black & White - 111

 Here's a set of black and white cards, stamped with Darkroom Door's Orchids stamps and background stamps.

 Een set zwart-wit kaarten, gestempeld met de orchideeën- en achtergrondstempels van Darkroom Door.

 Maybe you remember the envelopes I stamped a while ago.  They can go with these black & white cards.

Misschien herinner je je de enveloppen van een tijdje geleden nog, ze passen goed bij deze kaarten.

Darkroom Door stamps:
Background stamps

Darkroom Door stamps:  Orchids

23 opmerkingen:

  1. prachtige, stijvolle kaartjes ! de enveloppen helemaal assortie ! mooi
    nog een fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Godelieve dit zijn echt juweeltjes !! Prachtig gewoon met de bijpassende enveloppen.. fijn weekend..

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige set, Godelieve! De enveloppen erbij maken het helemaal AF!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie reeks, ik kijk er mijn ogen op uit! Prachtig Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful set of cards, Godelieve! Love the various background stamps you matched with your florals!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simply stunning, Godelieve, I love those new stamps :) You're right, they do go well with the envelopes. A simply gorgeous and elegant set!
    Have a great weekend.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie set kaarten heb je gemaakt Godelieve, ben helemaal verliefd op deze set van Dark Room. En de enveloppen maken het helemaal af!!
    Mag ik vragen op welk papier jij stempelt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind geen email adres van je. Je mag me altijd mailen als je een vraag hebt.
      Hier heb ik op Bristol papier van Canson gestempeld.

      Verwijderen
  8. Wat een fantastisch mooie set kaarten met enveloppe.
    Ik zou ze zo kopen in een speciaalzaak, echt waar.
    Chique, stijlvol en geschikt voor vele doeleinden.
    Super!
    Groetjes en fijn weekend verder.
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oei, zo mooi deze kaarten in zwart/wit. Je enveloppen komen goed van pas, helemaal passend bij de kaarten, het simpelweg een prachtset!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei, ik heb hier het een en ander gemist door de Vakantie enzo... Maar ik heb nu alles bekeken... Veel mooie dingen zag ik hoor. En vanaf nu ben ik er terug elke dag.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. these are all gorgeous, love the classic black and white theme!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So very beautiful, love the classic B&W Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, zo'n prachtige elegante kaarten, supermooi !!! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful set of cards- the images are beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WEll I just had fun seeing all your projects over the last month....all fabulous of course:)...I have been away so long I forgot how Blogger worked...omg:)
    Have a good week!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.