zondag, september 09, 2012

Sunday Scraps - 183

 Today I rescued some pieces from a previous project.  I made a mistake while I made the hexagon booklet a few days ago.
Vandaag enkele restjes van een vorig project gered.  Ik maakte een fout bij mijn zeshoekig boekje van een paar dagen geleden.

 Stamped dots inside.
Binnenin stempelde ik bolletjes.


And here's my blooper :)
I measured the covers, I could punch 5 holes, but did 6 instead.  I should have used my template.  
En hier is mijn blooper :)
Ik had de kaftjes gemeten, 5 gaatjes ging net.  Maar ik plaatste de kaftjes in 't midden van de Bind-it-All, dus werden het er 6.

Stamps:  Darkroom Door

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

11 opmerkingen:

  1. Deze 'bekentenis' stelt me weer wat gerust, goed te lezen dat ik niet de enige ben die het wel eens anders in haar hoofd heeft, dan haar vingers uitvoeren ;)

    Je maakte supermooie restjesboekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boekje weer, je maakt tien boekjes op één dag terwijl ik één boekje per zes maanden maak, ik bewonder je inspiratie ten zeerste en je snelheid, terwijl je toch altijd origineel blijft en prachtig werk levert ,Prachtig is dat!!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zonet bezig met het maken van een tweede doosje voor een project.
    Kun je al raden waarom er een tweede wordt gemaakt:)
    Zo zie je maar dat feilloos werken haast onmogelijk is.
    Jij weet echter van je fouten toch nog twee mooie boekjes te maken.
    Het stempelwerk met de bolletjes binnenin is goed gevonden.
    Een mooi restjesproject dat is zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan een aparte blog starten met al mijn bloopers :) Ik maak er alleen niet zo'n mooie boekjes van, van mijn projecten die de mist in gaan.
    Superleuke miniboekjes, zowel buiten- al binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke boekjes heb je gemaakt van deze restjes. En wat heerlijk om te lezen dat het ook bij jou wel eens mis gaat. Volgens mij is iedereen erg blij dat je dit even laat weten/zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie boekjes,
    ik denk dat bij bijna elke stempelaar wel eens iets mislukt,
    leuk als je het op deze wijze mooie stempelwerkjes nog kan redden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sosm zouden we blij moeten zijn dat de dingen niet altijd gaan zoals we willen.. Zo moeten we noodgewongen van de nood een deugd maken en dat kan dan weer leiden tot prachtige werkstukjes.. ;) zoals dit voorbeeld..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful little booklets & a blooper I have made umpteen times because I forget to use the template I made!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautiful rescue job! Your flowers are very pretty and the lettering fits in beautifully as well.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Well this blooper has produced something so good I think you should bloop more often Godelieve. I love these little books and can see them being perfect little gifts filled with special photos. The spotty stamped pages are excellent too.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.