woensdag, november 14, 2012

Dictionary - Myself

 This week's word in my stamped dictionary is "myself".  The image is one of my childhood photos, turned into a stamp.

 Deze week koos ik "myself" in mijn gestempeld woordenboekje.  De afbeelding is een foto uit mijn kindertijd, waarvan ik ooit een stempel liet maken.

Here's the stamp in front of the stamped page in my dictionary.
Hier zie je de stempel met de gestempelde pagina in mijn woordenboekje op de achtergrond.

 I had to use a clamp and glass plate to keep the dictionary open for the previous picture :)
Om de vorige foto te kunnen maken gebruikte ik dit truukje met een lijmklem en glasplaat, zo bleef het boekje open :)  


8 opmerkingen:

  1. Ik ben alle pagina's nog eens gaan bekijken via je linkje, zoveel al! De pagina van vandaag is toch de meest schattige, zonder twijfel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is prachtig, een stempel van jezelf !! Heel mooi !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit schattige plaatje mag natuurlijk niet in je woordenboek ontbreken. Slim zoals je de foto's maakt en wat wordt je boek mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the stamp!! your little dictionary is so cute- love the braided thread on the outside edge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOVELY! Question is, are YOU the baby in the pram? or the standing tot?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Godelieve ! Een stempel van jezelf!! hoe leuk is dat?.. Ik heb nog kleinkinderen waarvan ik weel een stempel zou willen.. ;) Bedankt voor je tip

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.