zaterdag, januari 26, 2013

Black & White - 131

Today's simple  black & white card is a tall one.  I used the Donna Downey Poppy stamp and lines from Art Journey.  Quick and easy.
Op deze eenvoudige zwart-wit kaart  gebruikte ik de grote Donna Downey Poppy stempel en de lijntjes van Art Journey.  Snel en makkelijk.

Stamps:
Unity Stamp co:  Wild Poppy Silhouette by Donna Downey
Art Journey:  Pages

***
I'm going to Donna's Big 40 workshop today, and look forward to learning lots of new techniques.
Vandaag ga ik naar Donna's Big 40 workshop, en kijk er naar uit om heel wat nieuwe technieken te leren.

15 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, het zwart is ook echt zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige zwart/wit kaart Godelieve! Je bent natuurlijk al lang en breed in Ommen (da's best nog een eind zo van over de grens), alsnog veel plezier gewenst, en dat gaat vast lukken. Ben heel beniwued naar de mooie dingen die je gaat maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is so elegant. I love the black and white.
    Have a lovely weekend.
    Your blogging sister, Connie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So striking Godelieve - you'd certainly notice this fabulous card. Also love the window with photo card and of course your beautiful lantern - something I always mean to try and never get round to it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, jij komt met een prachtig boek terug! En je kaartje is helemaal aangepast vandaag, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the way this turned out. Beautiful and very effective.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ik was daar vandaag ook maar ik heb je niet gezien!
    Het was leuk hè?
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GAVE kaart Godelieve.
    En ja ik zag je al op de foto op FB.
    Het was erg gaaf geweest hoorde ik!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer zo'n mooie zwart wit kaart. Bij mij lukt dat nooit om zwart wit kaarten te maken.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kwam me gisteren al zo bekend voor, pas thuis had ik in de gaten dat jij het was! :) Ik vond het erg leuk bij Donna gisteren!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige zwart wit kaart! Had die stempel onlangs ook gekocht maar zag daarna niet meteen wat er mee te doen. Nu weet ik het!! Dankjewel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks Quick and Easy toch een beauty van een kaart Godelieve.. ik zal verderop je blog nog even kijken of je het leuk hebt gehad tijdens the big 40 workshop van Donna Downey

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.