donderdag, januari 03, 2013

Golden Oldies - 48

 I'm planning to continue my Golden Oldies series in 2013. 
Het plan is om mijn reeks Golden Oldies verder te zetten in 2013.

 I used the only House-Mouse stamp I own:  Winter's Nap. Stamped with Versafine #Onyx Black, heat embossed, and watercolored with Distress Inks.  Words from Stampers Anonymous and tape to finish of the card.
Ik gebruikte de enige House-Mouse stempel die ik bezit:  Winter's Nap.  Gestempeld met Versafine #Onyx Black, kleurloos geëmbossed en met Distress inkt en penseeltje ingekleurd.
Kaartje afgemaakt met een tekststempel van Stampers Anonymous en tape.

Distress Inks:  Tattered Rose, Bundled Sage, Frayed Burlap, Wild Honey & Walnut Stain.

13 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, die muisjes zijn zo schattig !! Nog de beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2013 ! Ik verheug me al op jouw prachtige creaties !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am glad you are continuing with your oldies in 2013....I wish I could get to the newbies in 2013 much less the oldies. I love the House Mouse guys....they are cute aren't they. They were some of the first stamps I ever bought,,,you make me want to open their drawer and let them all out in 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappige muisjes, maar zo oud zijn die toch niet?? Ik wens je langs deze weg ook een gelukkig , vredevol, gezond en creatief 2013!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stempel. Leuk kaartje! Kon ik nu maar even zo'n power napje inlassen, ziet er gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :) wat een droppies, deze muizen, heel hoog 'ach gosh' gehalte. Leuke kaart maakte je weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Godelieve, well you may only have the one HM stamp but it's very cute and looks gorgeous here. I like the delicate colouring with Distress inks. It's a lovely card. Good use of pretty tape too.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!!!
    Ben ook weg van het lettertype van de tekst.
    Echte gouden oudjes, hoor.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat een schatje !!!! Heel erg leuk Godelieve... Ik hou er wel van.. ;)

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute!! Ik vind het een schitterend kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awwww, so very sweet, terrific coloring!!!
    Thanks for your kind words on my post about my Dad

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.