maandag, januari 14, 2013

Masculine Birthday Card

I needed a quick birthday card for my Brother-in-law.
So I used Darkroom Door's Measuring Tape background stamp, colored with Distress inks.
I added a tag, words and a brad.
Ik moest snel een kaartje maken voor de verjaardag van mijn schoonbroer.  De Measuring Tape achtergrondstempel van Darkroom Door leek me wel geschikt voor een klusser.  Een labeltje met verjaardagswens en een "spijker" splitpen gebruikt.

Darkroom Door stamps:  Tags

Darkroom Door Background Stamp:  Measuring Tape

Darkroom Door stamps: TagsMeasuring TapeFull Bloom Vol 1 (words)
Distress Inkpads:  #Wild Honey & Rusty Hinge

10 opmerkingen:

  1. Prachtig, dat is nu een stempel die ik ook wel in mijn bezit zou willen hebben. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind hem prachtig!
    Knappe stempels en prachtige kleuren!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great idea thanks, I did something similar last year - instead of stamping I embossed a piece of thick card stock with a tape measure montage style embossing folder, then brushed over the embossed image with Professor Holtz distress inks. It worked well and the recipient was happy with it too. Thanks for sharing.
    warmest best wishes,
    Susanne
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie mannenkaart! Die "spijker" is een leuk en persoonlijk detail. Die 'tags'stempel is wel tof he, zo heb je snel een mooi label.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die meetlinten-stempel is supergaaf om op een mannenkaart te gebruiken, net als de spijkersplitpen. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee met die meetlint stempel en ik vind de kaart mooi geworden hoor.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sta nog telkens versteld van het arsenaal aan stempels dat jij hebt:) En je weet ze toch altijd zo uniek te gebruiken!
    De splitpen vind ik een bijzonder goed gevonden detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal een te gekke kaart voor een klusser ! Mooi tot in detail afgewerkte kaart.. Het past !

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A quick and effective card for a man: thaks, I need some inspiration for this!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.