maandag, januari 28, 2013

Wild Poppies Card

 When I made last Saturday's black & white card I actually made 2 panels, but only 1 of them was used to make a card.  Today I colored the second one with Distress Stains to make another quick card.
Toen ik zaterdag mijn zwart-wit kaart maakte, had ik 2 stuks van de poppies gestempeld, maar er enkel 1 gebruikt om een kaart te maken.  Vandaag kleurde ik de andere afdruk met Distress Stains, en zo had ik snel weer een kaart klaar.

 The image was already glued onto black cardstock.
De afdruk was al op zwart karton geplakt.

 I used these Stains on a craftsheet.
Deze Stains gebruikt op een craftsheet.

 I machine stitched the layers together before adding them to the card, just to be sure.
Voor alle zekerheid heb ik de 2 laagjes op elkaar gestikt, vooraleer ze op de kaart geplakt werden.

A colored and a black & white card.
Een gekleurde en een zwart-witte kaart.


I used:
Stamps: Unity Stamp co - Wild Poppy Silhouette by Donna Downey; Art Journey - Pages
Inkpad: Ranger Archival #Jet Black
Distress Stains #Crushed Olive, Evergreen Bough & Seedless Preserves 

17 opmerkingen:

  1. Stains op een craftsheet, dat moet ik eens proberen. Die stempels van Donna zijn allemaal zo 'huge' he, met één stempelafdruk meteen een kaart vol. Die z/w vond ik al mooi maar de gekleurde is ook wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love these, Godelieve - the colored one is my fave and I love the colors you chose, so pleasing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is al even mooi als de zwart/witte versie!
    En het is mooi meegenomen dat het vlug klaar is. Ideaal voor als we even in tijdnood zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag dan snel klaar zijn maar onwijs mooi geworden. Super
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like both versions....love the stamp too. Have a nice and sunny Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning! I love the one with all the distress stains! The colors just sing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Loving them both, but those stains look amazing together! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de gekleurde echt prachtig, zo een mooie kaart die voor verschillende gelegenheden gebruikt kan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are both really nice, but wow I love the stains. Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig hoef ik niet te kiezen:)

    mooi; mooi; mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig resultaat Godelieve ! Deze gekleurde versie vind ik ook super !! Mooie kleurcombinatie trouwens..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Godelieve,
    What lovely cards, the distress stains are such a gorgeous combination together.
    Thanks for sharing more of your lovely creations, tips and ideas. It;s always a treat to visit you here.
    Warmest best wishes,
    Su
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.