donderdag, maart 07, 2013

Spoiled by Anneke - Verwend door Anneke

Made by Anneke

I was spoiled rotten by Anneke.  She made me this STUNNING shadowbox.  You can see the complete project on Anneke's blog
 ->HERE<-
I can't thank her enough for such a wonderful gift!!! 
Ik werd rotverwend door Anneke.  Ze maakte dit PRACHTIGE kijkkastje voor me.  Je kan het helemaal bewonderen op Anneke's blog 
->HIER<-
Hoe kan ik haar ooit genoeg bedanken voor zo'n bijzonder mooi geschenk!!  Ik raak er niet op uitgekeken.

9 opmerkingen:

  1. Het is echt geweldig mooi!!! Je boft Godelieve, geniet er van dat je zo een lieve vriendin hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So much thought has gone into this you must be thrilled and what a fabulous way to mark 2 million views.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Ik heb er intussen wat filmpjes op zitten over hoe de rubberen stamps op de EZ mount te monteren. Voel me zo'n beginner dat ik dat nog moet opzoeken ;-) maar ik leer bij ;-) Nog eens dankjewel en geniet van je mooie kadootje van Anneke! Echt prachtig!!!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zo mooi, ik kam het bijna niet afwachten dit in het echt te kunnen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zul je blij zijn met zo'n mooi project! Echt een geweldig lief gebaar van een lieve vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten van je kijkkastje zul je zeker en is al een mooie bedanking op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kastje heb je gekregen, superlief van Anneke. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk om met zoiets moois zo te worden verwend, geniet er maar van!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben vandaag mijn leesvoer in aan het halen maar amay ik ben blij dat ik dat doe anders had ik dit prachte kastje gemist inderdaad die Anneke is ook een held net als jij Godelieve!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.