woensdag, april 10, 2013

Art Journey - Silhouette2

Here's another card I made with a new Art Journey (Silhouette2) stamp, mixed with older stamps.
Weer een nieuwe Art Journey stempel (Silhouette2) gebruikt op deze kaart, samen met oudere stempels.

On a Distress Ink background I stamped the sheet music with Distress Ink and the Silhouette with Ranger Archival Ink #Jet Black.  I cut out a heart shape to show the textured cardstock underneath.
Looks like the Silhouette2 sheet was popular at the Art Specially event, it is temporarily out of stock.
Bladmuziek gestempeld op een achtergrondje van Distress Inkt, en de silhouette stempel met Ranger Archival #Jet Black afgedrukt.  Een hartvorm uit de achtergrond gesneden zodat je de onderliggende kleur ziet.
De Silhouette2 set was blijkbaar populair op het Art Specially event, want ze is tijdelijk uitverkocht.

I added a quote from Art Journey's Dance set and flowers from my stash.
Een tekststempel uit de Dance set van Art Journey erbij gebruikt, en bloemetjes uit mijn hobbyspullen.


I used:
-Silhouette2 (temporarily out of stock/tijdelijk uitverkocht)
-Dance (quote)

Distress Inkpads:  Seedless Presrves, Mustard Seed

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi Godelieve,ik ben ook in Zeist geweest en wat een moois is er allemaal nog te maken,ik kan niet wachten tot ik weer een paar dagen vrij heb...Wat jij nu gemaakt hebt spreekt mij heel erg aan,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stempel he, dat silhouet. Prachtig kaartje! Jij bent zo goed in het combineren van oude en nieuwe stempels. Leuk dat 'gat' in de bovenlaag. Dat weggeknipte hart zien we dan misschien zondag? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en vrolijke combinatie heb je gemaakt! Ik wacht geduldig tot de sil.2 er weer is, mijn vingers kriebelen om ermee aan de slag te gaan.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze kaart! Ik begin het alsmaar meer jammer te vinden dat ik niet naar het art specially event kon. Ik ben echt benieuwd naar hoe die silhouette 2 stempelset eruit ziet. Was zo te zien inderdaad een favoriet op de beurs want voorlopig uitverkocht.
    O ja, wou nog zeggen, mooie quote ook op je kaart!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie kaart. De twee kleuren doen het goed samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love that silhouette stamp, it looks fabulous against the music sheet stamp. Great colours too. I was thinking I needed another purple Ditsress pad today, but wasn't sure which colour... looks like its Seedless Grape for me! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is weer een super kaartje Godelieve..mooi hoe je de uitsparing hebt gemaakt met dat hart. De silhouette stempels lenen zich voor zoveel verschillende stijlen.. dat je ze wel haast MOET hebben in je collectie.. ;)

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit os een heel mooi silhouette. Je hebt er een pracht van een kaart mee gemaakt. Leuk dat uitgesneden hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh die silhouette stempels zijn toch prachtig !! Geen wonder dat ze al uitverkocht zijn ! Een heel mooie kaart !!! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.