donderdag, april 11, 2013

Golden Oldies - 60

 I bought a bunch of new stamps at the ARTSpecially event, they are waiting to be inked up.  But it is Thursday, that's Golden Oldies day on my blog.  Life is hard :)
So I chose some good old Magenta stamps and made this card.  
Er wacht een stapeltje nieuwe stempels op een laagje inkt, na het ARTSpecially event.  Maar het is donderdag, Golden Oldies dag op mijn blog.  Het leven kan hard zijn :)
Dus koos ik enkele gouwe ouwe Magenta stempels om er een kaart mee te maken.

 I started with this Distress Paint background.
Eerst een achtergrond gemaakt met Distress Paint.

 I stamped the crackled background.  Stamped and heat embossed the flowers, cut them out. 
 I colored the leaves and petals with Twinkling H2Os.

 De crackled achtergrond gestempeld.  De bloemen gestempeld, geëmbossed en uitgeknipt.
De blaadjes en bloemblaadjes kregen een laagje Twinklink H2Os.

 I used my good old crimper to do a border and rounded the corners of the card.
Een randje gemaakt met de ribbelaar, en de hoeken van de kaart afgerond..  


Magenta Stamps:  Flowers 23001 & Crackled Square 18.082.1
Distress Paint:  Mustard Seed, Spiced Marmalade, Broken China, Mowed Lawn
Twinkling H2Os

25 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart!
    lieve bloemetjes...ik dacht eerst nog ...waarom heb IK die nou niet gezien in Zeist, maar het zijn Golden Oldies!!
    prachtig die kleuren , en de kleuren van Twinkling H20 passen er goed bij!
    Bedankt voor de uitleg!
    Fijne dag ,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooie kaart prachtige kleuren mooie stempel en dan die Twinklink H2Os.i love it

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren en mooie combinatie van stempels. Ook ik werk graag met Twinkling H20. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dodelieve wat is dit mooi ! ik ben weg van de achtergrond met de crackle pant. Ik heb lang getwijfeld of ik de paints wil of niet.. en heb bedacht.. nee laat maar.. maar nu ik dit zie.. denk ik toch WEL HEBBEN.. ;) Heb de de paint eerst op een craft sheet gedaan en bemist met water en vervolgens je papier erin dopen?

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How fabulous, you really have worked magic again Godelieve, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurtjes en een prachtig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren. Mooi geheel enne jouw kennende komen de nieuwe stempels heel gauw. Geniet ervan!!
    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet wel lachen, het leven kan hard zijn voor een stempelaar, jaja...Maar je kon je nieuwe paints gebruiken, dat verzacht het leed toch een beetje :)
    De kleuren vloeien zo mooi in elkaar over, daar is water aan te pas gekomen denk ik. Mooie stempels van Magenta! Prachtig kaartje in super kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nu een 'thema' waar ik niet zou kunnen aan deelnemen, 'golden oldies' heb ik helemaal nog niet ;-)
    Wat maak je toch altijd opnieuw juweeltjes!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldigmooie kaart weer Godelieve!!!
    Ennuh....die "vergeten" stempel (crackled square)ga ik ook weer eens tevoorschijn halen. Magnifique!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ist das eine schöne Karte...ich bin hin und weg.
    Traumhaft schön gearbeitet.

    Liebe Grüße von Sophie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart weer Godelieve, en wat die golden oldies betreft, ik vind ze super modern, want ik zie ze voor de eerste maal en ze doen me een beetje denken aan de nieuwe stempels van Paper Artsy!! Hele mooie bloementjes, en je kaartje is heel modern!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your Golden Oldie posts. This is a fabulous card. I love the wonderful colors, the crackle background, and the beautiful flowers. The corrugated strip along the bottom adds a perfect touch. Just wonderful! TFS. Daria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love these colors, Godelieve! That crackle stamp is so fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maar dan wel met die prachtige kleurtjes van de distress paint. Mooie kaart is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning card!! Love LOve the bright colours!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Van die kleurtjes wordt toch iedereen vrolijk?!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  18. weer prachtige golden oldies hb je opgeduikeld. Mooie kleuren Distress paint, de warmte straalt er van af :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Those colours look fabulous against the blue cardstock.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a pretty card - love that crackle background!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stunning! Love the colours with the card stock. You post every day and that impresses me big time. Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh but how beautiful Godelieve! You've turned that pretty old stamp into a jewel-like work of art. The colours are just delicious!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, weer zo'n prachtige "gouwe ouwe" !!!! Ik ben nog niet aan de Distress Paints toe, heb amper de Stains bijeen.... het gaat vlug !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige 'oude' stempels in een hedendaags kleurtje ; beter kan niet volgens mij! I like it!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Er gaat kennelijk toch niets boven die Golden Oldies, zeker niet in zo'n mooi jasje.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.