zondag, april 21, 2013

Sunday Scraps - 214

 Today's label started with a leftover piece from >this card<.  I looked for matching scraps, and found a vellum strip that I printed ages ago.
Het label van vandaag begon met een restje van >deze kaart<.  Ik zocht bijpassende restjes en vond een vellum strookje dat ik eeuwen geleden geprint heb.

 Die is from Marianne Design.
Een stansje gebruikt van Marianne Design.


Scraps!

Stamps:  Chocolate Baroque & Hero Arts

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

11 opmerkingen:

  1. How do you do it???? Another gorgeous piece of loveliness, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd, als ik naar de restjes kijk zou ik niet weten hoe er aan te beginnen. En toch maak jij daar op weinig tijd een pracht van een label mee. Net het passende stempeltje erbij, op die rechter strook. Mooi dat groen en roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is weer prachtig !! Ik verbaas me ook telkens weer, dat jij zo'n toffe fantasie en inspiratie hebt !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf mij verbazen , iedere keer weer deze inspiratie om deze restjes te verwerken . Je bent een kei hierin!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie friskleurige tag! Straalt zoveel "lente"leven uit! Ja, je bent een kei in het verwerken van restjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw 'restjestag' past volledig bij het lenteweer waarvan we konden genieten vandaag. Mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simply breathtaking. Love the way you used your leftover bit! Gorgeous. TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolut prachtig Godelieve.. het is weer een plaatje !!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende tag!!! Heel veel mooie details!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer een prachtige restjeskaart. Het blijft verbazingwekkend wat je iedere keer weer met die stukjes bedenkt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.