zaterdag, april 06, 2013

Surprised By Blogging Friends - Verrast door blogvriendinnen

This morning, just before I left for the ARTSpecially event in Zeist, I noticed a few Black a White posts from blogging friends showing up in my Google Reader.
It was a surprise for me, set up by Dymphie to celebrate the 140th post in my Black & White series, .
Well, it was a big surprise to see all the projects, made by stamping friends.
Some of them I met on the event today, but they kept it a secret :)

Thank you Dymphie and all participants who surprised me!
I've put all cards in an Inlinkz collection, to share them with my readers.

Vanmorgen net eer ik naar het ARTSpecially Event in Zeist vertrok, zag ik een paar zwart-wit creaties van stempelvriendinnen opduiken in Googel Reader.
Het was een verrrassing voor me, om mijn 140ste zwart-wit bericht te vieren, bedacht door Dymphie.
En een verrassing werd het, al die kaartjes te zien op blogs van vrienden.
Sommige maaksters ontmoette ik vandaag in Zeist, maar ze verklapten niets!

Dank je wel Dymphie, en al degenen die aan deze verrassing meededen.
Ik heb alle kaartjes die ik tegenkwam in een Inlinkz collectie gezet om met mijn lezers te delen.
Als ik iemand gemist heb, wil je dan aub zelf je link erbij zetten, zodat ik een kijkje kan komen nemen?



19 opmerkingen:

  1. Het is een leuke verzameling geworden, leuk dat het zo'n verrassing voor je was.
    En ik vond het hartstikke leuk om er aan mee te mogen doen!
    Ik hoop nog lang van al die prachtige posts van jou te kunnen genieten, zowel zwart wit, als in kleur.
    Geniet maar lekker na, ook van Zeist, leuk om je daar ook weer even te zien!
    Fijne zondag, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke verrassing! En wat een mooi eerbetoon. Toch wel super als je zo'n hoop vriendinnen hebt. Dit is echt de mooie kant van internet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie creaties zijn er gemaakt, het was echt genieten gisteravond! Ben blij dat het een leuke verrassing voor je was. Godelieve eigen heb je er voor de deelnemers wer een verrassing van gemaakt met al de linken terug, dank je wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke verrassing Godelieve ! Ik wist er niets van maar ik had graag meegedaan hoor aan deze ode.. want dat verdien je! Je bent zo'n inspiratiebron voor ons allemaal dat dit wel op zijn plaats is ! Leuk om je in Zeist nu eindelijk eens irl te hebben gezien. Jammer was het wel dat we eigenlijk te weinig tijd hadden om met elkaar te kunnen kletsen.

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vergeet ik nog: heel graag gedaan. Met al die enthousiaste creatieve 'partners in crime' is het een enorm Feest geworden :)
    ♡Een dikke dank je wel aan iedereen die gisteren in zwartwit postte!♡

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en handig om zo alles overzichtelijk bij elkaar te zien!!!
    Ik vond het een gezellig feestje en heb graag mee gedaan!
    Fijne zondag vandaag!

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk zo'n verrassing, het ziet er ook prachtig uit!

    gretjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super verrassing! Mooie kaarten, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakte er op deze manier wel een heel leuk overzicht van! Super he, dat het zoveel bijval had! Wat ben je graag gezien in stempelland :)
    Leuk dat het net op de beursdag viel, dat maakte het extra leuk. Dymphie zit toch vol goeie ideeën he :)

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Zoveel creaties en allemaal zo verschillend van elkaar, haast niet te geloven.
    Doe vooral verder Godelieve want we genieten met zijn allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh prachtig ! Ik heb er helaas niets van geweten, anders had ik ook wel meegedaan ! Heel mooie actie, tof dat ze jou zo verrast hebben !! Ik was ook in Zeist, liep zelfs met een naam-plakkaatje rond ! 'k Had je graag persoonlijk ontmoet, maar het was natuurlijk heel druk hé !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige zwart wit ode heb je gekregen Godelieve!!! volgende keer doe ik ook mee, heel mooi van al je blogvriendinnen!! Het was fijn om je eens in het echt te ontmoeten!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a great surprise! I love everyone's cards and well done Godelieve on 140 B&W posts - you really are an inspiration to everyone :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je alle kaarten hebt verzameld! Dat ziet er prachtig uit allemaal. Ik vond het leuk om mee te doen. Het was leuk je te zien op event!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat staat dit prachtig zo bij elkaar! Het was heel leuk om mee te doen en hierdoor nog meer bewondering gekregen voor de prachtige zwart wit creaties die je elke zaterdag laat zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Complimenten voor je prachtige samenvatting. Het was een eer om mee te doen. En inderdaad...die Dymphie heeft verdraaid goeie ideeen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow, black and white heaven here!! All the examples together look fabulous. Wasn´t this nice of them to do this...you have a great bunch of stamping friends don´t you.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.