zondag, juli 28, 2013

Sunday Scraps - 228

I'm seeing lots of butterflies in the garden, so I wanted to stamp some on today's scraps label :) 
Veel vlinders in de tuin de voorbije dagen, daarom wou ik er ook stempelen vandaag :)

 I've cut out some butterflies.  They were stamped with Ranger Archival Inks.
Een aantal vlinders uitgeknipt.  Ze zijn gestempeld met Ranger Archival inkten.

On the background I stamped with Memories #White and Archival #Cobalt.
Om de achtergrond te stempelden gebruikte ik Memories #White en Archival #Cobalt.

There was some gesso on the envelope I used, and I also used it to get my pens to work on a previous project.  I love the resist effect from the gesso and white pen.
Er zat wat gesso op de envelop die ik gebruikte, en ook wat krabbels om mijn pennen aan 't schrijven te krijgen bij een vorig project.  De gesso en witte pen zorgen voor een resist effect.

Art Journey stamps:  Butterflies

I used:
Art Journey stamps:  Butterflies, Sweet Dreams, Pages
Inkpads:  Archival #Cobalt, Maganese Blue & Vermillion ; Memories #White
White Pen
Distress Marker #Chipped Sapphire

Have a great Sunday!
Fijne Zondag!

6 opmerkingen:

  1. Een mooie tag heb je weer gemaakt voor de Sunday scraps! En de Butterfly stempel is een schitterende stempel! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk effect, ik zou er nooit opkomen om op zo'n 'messy' envelop te stempelen :)Heel mooi kaartformaat ook. En je vlinderfoto's zijn supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De 'weg te werpen envelop' is inderdaad een prima attribuut geworden.
    Als je het maar met de juiste ogen bekijkt!
    Super hoor Godelieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi minikaartje Godelieve en zoals wel vaker, die envelop zou hier in de papierbak zijn beland... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great looking tag. I love how you just stamped the b-flies on that white smudge paper.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk ! ik vroeg me al af wat die witte eementjes deden op de achtergrond.. en bij het lezen van je blog zag ik hoe het kwam ! Top !

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.