woensdag, augustus 14, 2013

Wild Art Summer #2 - The Mudroom

 Can you see that Anneke and I are enjoying Junelle Jacobsen's Wild Art Summer class?
Valt het op dat Anneke en ik plezier hebben in de Wild Art Summer lesjes van Junelle Jacobsen?

This time Junelle made us sketch and paint our mudroom.  I chose to draw the table from our hallway, and I used my imagination to add everything else.  Of course my camera had to be in the picture too, because I love to take photos.
Deze keer liet Junelle ons een mudroom schetsen en inkleuren.  Ik koos het tafeltje in onze gang, en fantaseerde de rest erbij.  De camera moest ook in beeld liggen, want ik hou ervan om veel foto's te maken.

Anneke's Mudroom is HERE.
Anneke's mudroom kan je HIER zien

18 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk tafereeltje met prachtige kleuren Godelieve!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, dit tafeltje herkende ik meteen!
    heel mooi zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om naar te kijken Godelieve! Heel veel prachtige details, leuk vogeltje in de struik ook :)
    Super idee om je camera erbij te tekenen. Die spatjes heb ik niet gedurfd maar zijn bij jouw meer dan geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijke gezellige schets.Leuk om jullie resultaten van de cursus te volgen.
    groetjes van imke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent goed op dreef, heel geslaagd. Zo'n 'mudroom' zou ik hier in huis wel willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Godelieve, you are incredibly talented. This is gorgeous! Love the details you've added. Who knew a mudroom could be so lovely! I wish my mudroom looked as nice! Beautiful artwork!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je talenten zijn onuitputtelijk! Wat heb je dit prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, Godelieve, ik kom juist van de blog van Anneke, en nu zie ik jouw inkom hal hier schitteren, super hoor, ziet er ook heel gezellig uit, jullie moeten samen eens een tentoonstelling houden, jullie zijn zo getalenteerd!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend wat jullie allemaal leren en ja het lijkt me leuk.
    Een tentoonstelling houden ,zoals Maria voorstelt , is een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What beautiful stamps and colouring !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net eens 'doorgezapt' naar Junelle's blog en wat ziet dat er aanlokkelijk uit. Vraag me alleen een beetje af hoe zoiets in zijn werk gaat en of je met al die technieken en verven en zo al overweg moet kunnen maw is het iets voor 'gevorderden' zoals jij en Anneke, of kan een beginner die er nog niets van af weet(zoals mezelf dus)er ook mee aan de slag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie Junelle's filmpjes gezien heeft kan dit, echt waar! Ook beginnelingen zoals Anneke en ikzelf.

      Verwijderen
  12. O wat schattig, echt een mooi plaatje! Als ik dit zo zie, krijg ik er ook zin in!! Vroeger veel getekend en geschilderd, maar nuweer andere dingen. Maar het blijft leuk...
    Groetjes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben onder de indruk van jullie werk!!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jemig.. wat zijn jullie toch getalenteerd! en wat een leuk tafereeltje ! schattig met al die details.. heel erg mooi!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk tafereeltje. Mooi detail, dat je camera er ook bij ligt!
    Dacht eerst al, dat je de "korenbloem" hierboven ook getekend had.
    Het lijkt me echt moeilijk om alles zo met enkele lijnen te typeren!
    Lees hierboven ergens je antwoord, dat je echt niet superbegaafd hoeft te zijn om hieraan te kunnen meedoen, maar mijn zelfvertrouwen is niet zo groot op dit gebied.
    Wie weet hebben jullie me toch wel enthousiast gemaakt om het te proberen!!!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.