zaterdag, oktober 26, 2013

Black & White - 166

 This week's black & white piece is a canvas.
Mijn zwart-wit creatie deze week is een canvas geworden.

Inspiration came from this Yogi Tea quote.
Geïnspireerd door een Yogi thee tekstje.

 I used one of my black Gelli prints, glued it onto the canvas using Gel Medium.
Eén van mijn zwarte Gelli prints gebruikt, doormidden gescheurd en met Gel Medium op het canvas geplakt.

 On the edges I used black acrylic paint, gesso and a black inkpad.
De randen bewerkt met zwarte acrylverf, gesso en een zwarte stempelinkt.

I've cut letters in black and white, and also used some die cut negatives.
Letters uitgestanst in zwart en wit, en zowel de letters als de negatieven gebruikt.


I used:
Gelli Plate
Acrylic Paint:  Talens Amsterdam
The Crafter's Workshop stencil: Honeycomb
Gel Medium: Talens Amsterdam
Dies:  Memory Box: Large Classic Lowercase Alphabet;  QuicKutz Sunshine Alphabet

11 opmerkingen:

  1. Mooi gebruik van je letters en negatieven!
    Ondertussen Het Natuurhuis gevonden en in december zoek ik die winkel eens op , bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch geen zwarte gesso gebruikt? :)

    Heel mooie spreuk en heel mooi verwerkt. Superleuk om ook de negatieven van de letters te gebruiken, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great canvas! Love the positive and negative letters, great quote.
    Have a lovely weekend
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gebruik van de letters, super gecombineerd met de negatieven! Mooie canvas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super idee, met die positieve en negatieve letters !! Heel mooi gedaan ! En bedankt voor de info over die thee; heb ik "chance" dat ik in Antwerpen woon.... :)) Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, mooi, mooi! En wat een inspiratie haal jij deze week uit thee ;)
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ontzettend mooi dit canvasje.. ik ben gek op mooie teksten.. en dit is er zeker 1 van.. weet iemand toevallig waar je in NL deze thee kunt kopen?

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op hun website lees ik dit:
      De producten van YOGI TEA® zijn verkrijgbaar in bijna alle Europese landen, onder andere in natuurvoedingswinkels, theewinkels, drogisterijen, reformwinkels, en sinds kort ook in een aantal supermarkten.

      Verwijderen
  8. Die randen van je canvas zien er super uit, dat zie ik nu pas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.