dinsdag, november 12, 2013

Golden Oldies - 81

 A Fall tag.
Een herfstlabel.

 I found this unfinished tag in my stash, and decided to finish it for my Golden Oldies series.
Dit half-fabrikaat vond ik tussen mijn spullen, goed genoeg om af te werken voor mijn Golden Oldies reeks.

 I stamped the Hero Arts definition stamp and sponged with Distress Ink using a stencil.  I added a leather tag topper.
De definitiestempel van Hero Arts gebruikt, en gesponsd met Distress inkt en een stencil.  Bovenaan een leren tabje gemaakt.

 The square stamp was heat embossed.  I don't remember which inks I used.
De vierkante stempel is geëmbossed.  Ik herinner me niet welke inkten ik gebruikte.


Hero Arts stamps: E3772 Window Leaves, E3651 Pod Branch, E3375 Fall Memories, C2742 One Leaf
TCW stencil:  Mini Quatrefoil

9 opmerkingen:

  1. These are beautiful and I love to see that there is someone else who will still use "old" but wonderful stamps. My old stamps are like my friends and there are so many times that I go back to use them.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vierkantje onderaan intrigeert me, zo mooi! Twee stempels over elkaar zie ik. Prachtige kleuren ook! Je maakte een heel mooi herfstlabel van dat half-fabrikaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig werkstuk heb je weer gemaakt! Ik ben weer aan het stempelen voor de kerstkaarten en het is me gelukt weer iets op mijn blog te zetten!
    Groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't was al een mooi halffabrikaat en nu is 't een nog mooier label. 't Is net of de bolletjes va het extra takje er los overheen hangen. Leuk dat hekwerkje erover gesponst en ik ben dol op leren tabjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, en inderdaad dat vierkantje met die twee stempels over elkaar en die zachte persikkleur heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een prachtige Golden Oldie ! Jij kan toch echt van iets mooi nog iets mooier maken, wauw !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.