dinsdag, juni 10, 2014

From One Card To Another #5

 The blue background on this card was made by cleaning my stencil after making yesterday's card.
De blauwe achtergrond maakte ik door mijn stencil op papier te reinigen, nadat ik gisteren mijn kaartje klaar had.

I've cut the caravan into a smaller shape, and added some doodling.
De caravan in een kleiner formaat geknipt, en een beetje gedoodled.

I used:
Darkroom Door stamps:  Carved Caravans set, Nomad set, Home Sweet Home set, Star Texture
Archival inkpads:  Jet Black, Fern Green
Black pen

13 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart! de caravan is schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje Godelieve, mooie kleurtjes en je doodles maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's great what you create with your recycled bits, even from your cleaning up things ! Brilliant idea to reduce down the size of the caravan. Lovely, summery card

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe reeks dit! Wel mooi, die 'toevallig ontstane' achtergrond! En je caravan is heel leuk geworden. Misschien zien we zondag dat stukje caravan nog terug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart!!
    Ik schaam me dat ik nog zo weinig met die mooie caravan stempels heb gedaan!!
    ligt ZEKER NIET aan de caravanstempels.!!!!!!! maar aan mij!!!
    liefs,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Anneke! Leuk effect is dat altijd door je stencil schoon te maken op een nieuwe ondergrond. Je hebt er meteen een gratis afdruk bij!
    En je bent goed voorbereid op de vakantie met je caravan, erg leuk!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik bedoel natuurlijk Godelieve!!! Jullie komen wel allebei uit dat super leuke, gezellige en mooie België, maar lijken toch echt niet op elkaar! Sorry Godelieve, en natuurlijk ook sorry Anneke. Op het moment dat ik op publiceren drukte wist ik meteen, oeps, foutje!
      Groetjes van Yvon

      Verwijderen
  7. So sweet - I love how the doodling really makes the card pop! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Valiezen maken en vertrekken ! Wat een mooie kaart ! Die caravan, een stuk ronder nu, lijkt zo precies nog gezelliger !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the small caravan and the great background! It's just about holiday time....this is just perfect for summertime

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke vakantie-kaart ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.