zondag, juni 22, 2014

Sunday Scraps - 273

 As usual on Sundays, I made a card from leftover pieces.
Zoals bijna elke zondag, gebruikte ik weer wat overschotjes om een kaart te maken.

 I used leftover gelli prints, small strips of paper, the white one was used to punch the little squares on yesterday's card.  A good old Hero Arts flower stamp.
Restjes van gelli prints, reepjes papier, het witte strookje bleef over na het ponsen van de vierkantjes voor de zwart-wit kaart van gisteren.  De bloemenstempel is een gouwe ouwe van Hero Arts.

Scraps!

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

10 opmerkingen:

  1. Nou, je laat wéér zien dat je van de restjes iets moois kan maken, GEWELDIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs de kleinste papierstrookjes gebruikt deze keer! Prachtig geheel!
    Ik wens je....een mooie zondag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al weer zo'n leukerd! Als ik die restjes bij mij zie liggen, weet ik nooit wat ik ermee zal doen. Maar als ik dan zie wat jij er weer van weet te maken.........

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...en wat is het weer een prachtige kaart geworden Godelieve.
    Fijne zondag verder, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You astound me with what you manage to make from absolutely nothing ! Gorgeous card

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig geheel. Mooie frisse kleuren. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What great use of scraps. A lovely card.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love seeing what you do with scraps, somehow I can never see anything in all those bits. Great card!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.