zaterdag, augustus 09, 2014

Black & White - 205

 For this week's black & white project, I chose a balac & white gelli print I made a while ago, and the flowers I embossed on vellum, to decorate a notepad.
Voor het zwart-wit project van deze week koos ik een zwart-witte gelli print die ik een tijd geleden maakte, en de bloemetjes, geëmbossed op vellum, om een notaboekje te versieren.

 I discovered that the notepad had two plastic covers at the front and two at the back.  Perfect to protect the vellum flowers.  De flower stamp was a hand carved stamp, designed by Anneke.  It was Craft Stamper's magazine free cover stamp last month.
Ik merkte dat het notaboekje 2 plastic kaftjes had aan de voorkant en 2 aan de achterkant.  Perfect om de vellum bloemetjes te beschermen.  Het bloemetje is een handgekerfd stempeltje, gemaakt door Anneke, dat vorige maand bij de CraftStamper zat.

 Found another black & white gelli print in my stash for the back cover.
Voor de achterkant vond ik ook nog een zwart-witte print in mijn voorraad.

I used a gluestick to adhere the gelli print to the plastic cover, and Tacky Glue to attach the vellum flower to the print.
Om de gelli print op het plastic te plakken gebruikte ik een plakstift, het vellum bloemetje plakte ik vast met Tacky Glue.

Almost all of these are used now.
Ze zijn bijna allemaal gebruikt nu.

6 opmerkingen:

  1. Your black & white creations are just lovely. This would make a lovely gift & I know a few young girls who would think that this type of design would be amazing to take back to school after the holidays.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg!! Ik vroeg me al af wanneer je door je voorraadje heen zou zijn, hij leek onuitputtelijk. :0)
    Dat embossen op vellum wil ik ook eens proberen. Ik was bang dat dat erg zou bobbelen maar ik zie daar bij jou niets van. Leuk dat je stempeltje van Anneke hebt gebruikt.

    Gr. Gz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi boekje! Ik geloof dat je dringend een nieuwe voorraad prints moet maken :)
    Leuke reeks met die z/w prints!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig kaft geworden Godelieve...en wat een leuke prints heb je ondertussen gemaakt in
    zwart/wit...
    Fijne zondag, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaft !! Heel leuk, die bloemetjes op vellum. En weer super die gelli-prints ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.