maandag, april 11, 2016

Darkroom Door Quote Stamp - Being Creative

A new quote stamp by Darkroom Door was used on this card.
Een kaart gemaakt met een nieuwe tekststempel van Darkroom Door.

I used one of these backgrounds which I made back in January.
Eén van deze achtergronden gebruikt, die ik eerder in januari al maakte.

 I used the stencil again, to fill the white spots with Twisted Citron Distress Ink.  I also stamped the Criss Cross Texture with the same ink, trough the stencil.
De stencil terug gebruikt om de witte rondjes te kleuren met Twisted Citron Distress inkt.  De Criss Cross Texture stempel werd met dezelfde inkt afgedrukt terwijl de stencil nog op het papier lag.

 It is always a bit tricky to stamp on watercolor paper, because of the texture.  So I used my Misti to get a crisp impression.
Een mooie afdruk maken op ruw aquarelpapier lukt niet altijd.  Met de Misti lukte dat prima.

 Darkroom Door stamps


I used:
Darkroom Door stamps:  DDTS010 Criss Cross Texture Stamp, DDQS020 Being Creative Quote Stamp
Archival Inkpad Jet Black
Distress Inkpad Twisted Citron
Tim Holtz Layering Stencil Splotches
Dina Wakley Acrylic Paint
Tonic Paper Distresser
Misti

9 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan weer.
    Helaas heb ik gisteren niet de fine flowers stempels kunnen kopen, ze waren uitverkocht bij Bianca en ik heb ze verder niet gezien. Wel de carved flowers, die heb dan maar wel meegenomen. Vind het knippen wel een crime, heb je misschien nog een tip voor me hoe ik dat het beste kan doen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat de Fine Flowers al uitverkocht waren. Misschien zijn ze er binnenkort weer?
      Over het knippen van de stempels vond ik dit filmpje, de juiste schaar helpt echt:
      Stempels knippen

      Verwijderen
  2. Die quote is voor jouw gemaakt denk ik :)
    Prachtige achtergrond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this Godelieve ..... that colour is fab and the bold sentiment really looks good all set off brilliantly with the blue background card !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, I love the bold colours and the crisply stamped quote - so true! The blue card sets it off very nicely.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, supermooi, ook de kleuren, en die tekst is inderdaad op jou van toepassing ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart wederom. Ik volg je al een poos met plezier. Vraagje je gebruikt de Misti, welke maat hekje/raad je aan. Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danielle, ik heb de grote Misti. Geen idee of de mini ook handig is. Ikzelf zou wel terug voor de grote kiezen.

      Verwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.