maandag, juli 04, 2016

10y stampingmathilda - Thank You - Bedankt

Early last month my stamping blog existed 10 years.  To celebrate this, my son Rik had contacted my stamping friend Anneke from Some Fiddling On The Kitchen Table, and they arranged a big surprise for me:  Almost daily in June, blogposts showed up.  It was really nice to read what stampers love about my blog, and to see the beautiful creations they made for the occasion.  Some projects were inspired by an item on my blog, or made with stamps that I had designed, some cards/projects arrived at my home.
I feel really blessed, having such sweet blog readers.  And although I still love to stamp and to blog, it feels good not to be just talking to myself :)  Thank you to all (silent) blog readers too.

I collected all blogpost below, for you to enjoy.  I hope I haven't missed one.
Thank you Rik, Anneke and everyone who celebrated with me, for this fabulous surprise!

Begin vorige maand bestond mijn stempelblog 10 jaar.  Om dit te vieren had mijn zoon Rik contact gezocht met mijn stempelmaatje Anneke van Some Fiddling On The Kitchen Table.  En zo bedachten ze een grote verrassing voor me:  Bijna dagelijks verscheen er ergens een blogbericht in de stempelwereld.  Het was geweldig om te lezen wat er geschreven werd, en om de creaties te zien die voor deze gelegenheid gemaakt werden, al dan niet geïnspireerd door een item op mijn blog, of gemaakt met stempels die ik ontwierp.  Af en toe arriveerde een kaart bij mij thuis.  
Ik voel me echt gezegend met zo'n dankbaar blog-publiek.  Want alhoewel ik nog altijd graag stempel en blog, geeft het toch een goed gevoel dat ik het niet enkel voor mezelf doe :)  Dank je wel ook aan alle (stille) volgers van mijn blog.

Hieronder verzamelde ik alle blogberichten, zo kunnen jullie mee genieten.  Ik hoop dat ik er geen gemist heb.

Bedankt Rik, Anneke en iedereen die met me mee vierde, voor deze superleuke verrassing! 

*****

12 opmerkingen:

  1. Oh how wonderful. I will have a little blog hop later.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gosh how did I miss your 10 yr anniversary! So pleased you had a wonderful June celebration.
    Suzi B xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, fantastisch ! Zoveel huldigingen, en je hebt ze echt verdiend hoor !
    Op naar de volgende 10 jaar !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als stille volger toch eventjes mijn stem laten horen om je van harte proficiat te wensen met je 10 blogjaren. Ik ben iedere dag superbenieuwd naar je mooie creaties en hou heel erg van je stijl, getuige de verschillende stempels van Darkroom Door van jouw hand die reeds in mijn stempelkast een plaatsje vonden ;-) Ik wens je nog heel veel fijne creatieve blogjaren ! Groetjes, An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een lof voor jou!
    Dik verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Parabéns mais uma vez amiga.Me considero uma felizardo por possuir um projeto seu em minhas mãos,sim aquele lindo cartão de natal que me mandou.Obrigada.Beijo.Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie verzameling, bijna elke dag van de maand eentje... maar je hebt het verdiend. Nog eens bedankt voor al de inspiratie die je dagelijks de wereld instuurt!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen dankzij het enthousiasme van al deze mensen is dat gelukt! Je hebt een fijn publiek hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk volgens ik je al jaren ( sinds ik zelf een blog heb) , je werk is steeds mooi en inspirerend , maar elke dag een woordje zeggen dat komt er niet altijd van, ik beloof om beter mijn best te gaan doen, want dat verdien je !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. blij dat het gelukt is door het initiatief van Anneke ! top, bijna alle dagen van de week eentje om te bewonderen... wij genieten alle dagen van je werk, doe zo verder en hopelijk komt Mr. Inspiration nog erg vaak langs !
    vele groetjes en bedankt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. To wspaniały jubileusz ! Zaglądam do Ciebie codziennie z ogromną przyjemnością.
    Jesteś skarbnicą pomysłów. Życzę Ci jeszcze wielu wspaniałych prac. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations, you deserve something special for all the days, weeks, months and years you have inspired us! Thank you for so much inspiration and I hope to be visiting your blog for many years to come.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.