zondag, juli 24, 2016

Sunday Scraps - 363

 Each time I'm searching scraps in my box of leftovers, this vellum piece shows up.  Today I used it as a cover on a card.
Telkens ik in de restjesdoos op zoek ben naar wat ik ga gebruiken, kom ik dit stuk vellum tegen.  Vandaag werd het een omslag voor een kaart die ik verder eenvoudig gehouden heb.  

 The Plaid Texture was already stamped and heat embossed earlier.  Today I added a flower from Darkroom Door's Fine Flowers stamp set.  I'll add a sentiment later inside the card.

 De Plaid Texture was al eerder gestempeld en geëmbossed, vandaag kwam er een bloem uit de Fine Flowers stempelset van Darkroom Door bij.  Een wens kan ik binnenin nog stempelen.

Scraps!

I used:
Darkroom Door stamps: Plaid Texture,  Fine Flowers set
Versamark Inkpad
WOW embossing powder

Have a great Sunday!
Fijne zondag!

6 opmerkingen:

  1. Mooi ! Het zou ook tof zijn als cover van een mini-boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakte opnieuw iets moois van 'niets'. Super hoe goed je mooie bloem past bij de stukjes plaid.
    Heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jij toch allemaal verzint met die restjes, ik vind dat zo knap! Prachtig is dit weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer mooi gedaan. Ze zijn prachtig hè die fine flowers.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer super-tof ! Ik bewonder echt jouw eindeloze inspiratie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.