dinsdag, maart 21, 2017

Butterflies

 A 1 layer card.  I sponged a background using Distress Inks.  Stamped the butterfly with Distress Ink using the same colors, and over stamped with a Fine Butterfly stamp and black Archival ink.  I used the Alphabet Medley set to stamp the Dutch word Hallo.

 Voor deze 1-laags kaart heb ik een achtergrond gesponst met Distress inkten.  Een vlinder met dezelfde Distress inkten afgedrukt, en overstempeld met een vlinder uit de Fine Butterflies set, in zwarte Archival inkt.  Met de Alphabet Medley set stempelde ik er Hallo bij.


I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Alphabet Medley, Butterflies, Fine Butterflies
Distress Inkpads:  Broken China, Wild Honey
Archival Inkpad:  Jet Black

*****
PS:  Mocht je op zoek zijn naar de Fine Butterflies stempels, ik zag ze net te koop  HIER en HIER

9 opmerkingen:

  1. Leuk, het hallo met de verschillende letters. En de vlinders.... zo mooi! Die staan op mijn verlanglijstje :-) Mooi kaartje Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, mooie stempels.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n gekleurde strokenkaart wil ik ook nog eens maken. Heel mooi. Leuk die speelse letters. Ik ben fan van de Alphabet Medley set :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful one-layer card! Very impressive. TFS.
    Daria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zijn je vlinders! Het kleurverloop vind ik zo mooi!! Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, mooie kleuren.
    Ik heb al 1 mooie set van de bloemen stempels en heb nu ook de een bestelling geplaatst voor de 2e set. Nog wel even mijn geduld bewaren tot het Art Specially Evant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, heel mooi, die kleuren die in elkaar overgaan, en de stempels natuurlijk ook. Staan al op mijn wenslijst voor Nijkerk. :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.