zaterdag, augustus 19, 2017

Black & White - 329

 For my Black & White series I made this pillow box with a Christmas theme.
Een kerst-kadodoosje in zwart-wit gestempeld.

 I used a LawnFawn pillow box die.  
Een stans van Lawn Fawn gebruikt.

A mask was used to stamp the definition stamp on the sides.
Een maskertje gebruikt om de definitiestempel op de zijkantjes af te drukken.

More masks I used.
Nog meer maskertjes gebruikt.

 I used a black pencil to add shadow.  
Schaduw aangebracht met een zwart potlood.

Darkroom Door Stamps

I used:
Darkroom Door Stamp Sets:  Fine Baubles, Noel, All Occasions
Darkroom Door Background Stamp:  Mesh
Archival Inkpad:  Jet Black
Dies:  Lawn Fawn Pillow Box, Tim Holtz Alterations Tag & Tie
Stabilo Pencil Black
Twine

6 opmerkingen:

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.