maandag, maart 12, 2018

31 Days of Gel Printing - Fabric & Paper Tubes

I'm back :)  
Catching up with Birgit Koopsen's 31 days of gel printing challenge on Instagram.  Never used my gel plate this much before.  I'm enjoying and learning with every new challenge.
Ik ben er weer :)
Weer enkele prints voor de 31 days of gel prining challenge van Birgit Koopsen op Instagram.  Ik moet bekennen dat het steeds leuker wordt om met de gelplate te werken, en ik leer veel bij.  Ook door te kijken wat andere deelnemers doen.

Instead of fabric I used lace.  Love how detailed the prints turned out.
In plaats van gewone stof koos ik een lapje kant.  Ben blij met het resultaat.



 Next challenge was Paper Tubes.  I made some shapes using the paper tube.  And I used craft foam and a Sizzix die to cut the bricks.  Attached the pieces to a paper tube.
De volgende uitdaging was kartonnen kokers.  Ik maakte enkele vormen.  Op een andere koker plakte ik de bakstenen die ik met een Sizzix stans uit knutselfoam gesneden had.


I used:
Amsterdam Acrylic Paints
Sizzix Thinlits Tim Holtz Mixed Media #3


4 opmerkingen:

  1. Você é uma artista.Parabéns! Beijo.Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super idee om kant te gebruiken op de gel printing plate. Leuk effect!
    En ik spot een heel mooi bloemetje, gemaakt met een papieren rolletje, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The lace prints are so detailed, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, supermooi, dat kant op de gelliplate ! En tof idee met die kokers en de bakstenen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.