Pages

maandag, augustus 27, 2018

Art Journal Summer School 2018 - Flower Landscape

 I'm doing some lessons from Marieke Blokland's Art Journal Summer School 2018.  I loved the Flower Landscape by guest teacher Zinia Amoiridou.
Nog een lesje van Art Journal Summer School 2018 van Marieke Blokland.  Gast lesgeefster Zinia Amoiridou maakte een bloemenlandschapje dat me aansprak.

 I'm working in my Dylusions journal.  For this spread I prepared the pages with a layer of aqua primer and painted the background with Talens Opaque Watercolors.
Ik werk in mijn Dylusions journal.  Eerst bracht ik een laagje aqua primer aan op het papier.  Ik schilderde de achtergrond met Talens Opaque Watercolors die al lang ongebruikt in de kast lagen.

 Zinia Amoiridou uses foam flower stamps, I made my own using fun foam and Sizzix dies. 

Zinia Amoiridou gebruikt foam bloemenstempels.  Ik maakte er enkele uit vellen knutselrubber, uitgesneden met Sizzix stansen.

 I added a contrasting vintage automobile to the scene :)
Als contrast stempelde ik er een vintage automobiel bij :)

 Lots of leaves stamps were used, afgedrukt met Archival inkt Library Green.
Veel blaadjesstempels gebruikt, afgedrukt met Archival inkt Library Green.

Art Impressions stamps.



I used:
Dylusions Creative Journal
Schmincke Aqua Primer
Talens Opaque Watercolors
Art Impressions Stamps:  F-1723, E-1285, B-2432, D-3486, AAA-3211
Darkroom Door Stamp Sets:  Vintage Automobiles, Carved Leaves
Archival Inkpad:  Library Green
White Posca Pens
Panduro Acrylic Marker
Amsterdam Acrylic Paint 
Sizzix Thinlits Tim Holtz Funky Floral #1
Black Pens

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een leuk lesje! Toffe stempels maakte je!
    En dat overzichtsfotootje van je werkveld is ook heel tof om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.