donderdag, december 20, 2007

Gift labels

A set of gift labels, made with the Get Inspired! kit "Crafty Combinations"
Een setje kadolabeltjes gemaakt met de Get Inspired! kit "Crafty Combinations"

I have this sheet UM stamps from De Creatie to give away. Add your name to this post (CLICK) if you want to participate. I'll pick a winner on Saturday.
Deze stempellap van De Creatie mag ik verloten. Als je wil meedoen, laat dan een reactie achter bij deze post (KLIK). Zaterdag pik ik er een winnaar uit.

Find more info about De Creatie's Get Inspired kits: HERE
Meer info over De Creatie's Get Inspired kits vind je HIER

19 opmerkingen:

  1. Jouw creativiteit kent echt géén grenzen!
    Christine (chrilous)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig idee ! iedereen heeft wel van die basisvormpjes in zijn stempelcollectie, ik zou zelf alleen nooit op gekomen zijn om die te gaan verwerken als gifttag. Leuk gedaan !

    grtjs,
    Katz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love those tags! They would be a great addition to anyone's collection.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. the paper is soft and cute! and the stamps make the cuttest tags ever!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How cute! I adore this color combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes, i want too participate....but i never win;-(
    But anyway, I hope you will have a nice christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are so cute! You are really making me want to order these stamps! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke labels!!!!!
    Ik vind het UIT DE KUNST hoe jij er elke keer weer iets nieuws van weet te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastische labeltjes! Vooral met de kleine bloemetjes, vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. They are really nice labels - great idea!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so cute and love your samples of your inspiring tags. Pick ME ME ME! I would love to have FUN with this set.
    Thanks for a chance.
    cmeyers@hughes.net

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh pick me pick me! I was gonna click to tell you how much I liked your tags even before I saw the stamp giveaway...those tags are too sweet!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.