vrijdag, september 17, 2010

Gothic Arch - Flowers

Inkurable Gothic Arches Challenge #18 is Flowers.
Flower stamps I used are good old favorites from Hero Arts' Real Flowers series. Graph Background and words by Hero Arts too. Heat emboss resist with Distress Inks.
Voor het thema Bloemen bij Inkurable Gothic Arches heb ik de goeie ouwe bloemenstempels van Hero Arts nog eens gebruikt. Resist techniek met Distress inkt. De ruitjesachtergrond en tekst zijn ook Hero Arts stempels.

*****
These are all arches I made so far, for the 2010 challenges at Inkurable Gothic Arches. Still 6 arches to go. It's time to start thinking about how I'm going to put them together in a book.
Dit zijn de bogen die ik tot nu toe maakte voor de uitdagingen van 2010 bij Inkurable Gothic Arches. Nog 6, dan is de reeks compleet. Ik kan stilaan beginnen nadenken hoe ik ze in een boekje ga binden.

18 opmerkingen:

  1. Liebe Godelieve,

    Dein "flower garden" schaut fantastisch aus.

    Einen schönen Freitag
    wünscht Dir
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous distressing! Love all the various flowers you've used to stamp this card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it Godelieve! I can't wait to see what you create with them when they're all finished!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig for the third time....Myra has it right....
    also love the shot with the other arches in the background.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi meid, doe je met die resist tecniek dan geen poder erop?? het ziet niet zo glanzend uit als mijn probeersel toen? is dit een andere techniek wellicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous piece of art. I love the background, it is so industrial against the soft natural flowers.
    They will all look fantastic together in a book.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie wel dat ik nog veel moet oefenen met Distress inkt om zulke mooie stempelkaarten te kunnen maken. Deze is ook weer een prachtige kaart. Ben benieuwd hoe je daar een boekwerkje van gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke serie heb je zo!
    De bloemen van Hero arts blijven mooi, ik gebruik ze ook vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hee, ik ben niet zo van die arches, ik weet, denk ik wel, waarom..ik moet elke keer aan grafzerken denken als ik die vorm zie..

    rare afwijking he?

    Maar ik ben gek op bloemen en dit vind ik dus wel mooi...wie weet ga ik ooit nog voor de arches, maar dan met heldere kleurtjes en natuurlijk bloemetjes..!

    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "Gewoon" weer prachtig! Super die kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren, mooie bloemen en super gecombineerd met dat raster!
    Weer een mooie boog, en wat een schitterende collectie al!
    Dat komt helemaal goed met dat boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wowww Godelieve,wat schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastic arch, love the colour and stamping !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Another beautiful arch...great contrast of textures :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This really springs off the page, the colours are vibrant and I like the use of the silhouette flowers. Very striking!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.