dinsdag, september 14, 2010

Gothic Arch - Metals

Inkurable Gothic Arches #17 : Metals

I stamped with India Ink #Black, and colored with Distress Inks and pencils.
Gestempeld met India Ink #Black en met verschillende Distress Inks en potloden gekleurd.

-Distress Inkpads
-Tim Holtz Game Spinners (vond ik bij Art Journey hier)

****
Next theme at Inkurable Gothic Arches is Flowers.
Inkurable Gothic Arches Flickr Pool: click
Volgend thema bij Inkurable Gothic Arches is Bloemen.
Inkurable Gothic Arches flickr Pool: Klik

11 opmerkingen:

  1. mooi die kleuren, ik weet nu hoe dat gaat :)) dus als ik mijn kleuren palet kompleet heb ga ik dat ook eens proberen, ik houd erg van die wat 'doffere' kleuren, mooi godelieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loving your arch, fab colours and images !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als dat geen metaal is, zo'n karretje, mooi!!
    Prachtig ingekleurd ook. Een echt wijzertje van 't één of ' ander, denk ik, heel leuk!
    De volgende challenge wordt voor jouw 'a piece of cake'!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is prachtig!! Mooie kleuren en erg mooi zo'n wijzer erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Godelieve,wat schitterend weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another great arch with fabulous colouring!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.