zaterdag, september 03, 2011

Black & White - 70

Today's Black and White post is an oldie. I made this piece a few years ago.
I remember it was a lot of masking and cutting :)
Stamped on watercolor paper. The cute doggy is cut from a separate piece, but the 4 friends are cut from 1 strip of paper, no glue or tape. Can't believe I did that *lol*
Looks like I had more crafting time.
Mijn zwart-wit item vandaag is niet nieuw. Het is een paar jaar geleden gemaakt.
Ik herinner me dat het veel maskeren en snijden was :)
Het is op dik aquarelpapier gestempeld. Het hondje is uit een afzonderlijk stuk papier geknipt, maar de 4 figuurtjes zijn allemaal uit 1 strook gesneden, niets aan elkaar geplakt. Ik vraag me nu af hoe ik dat klaargespeeld heb *lol*
Het lijkt er wel op dat ik toen meer tijd had om te stempelen dan nu.

Cute doggy
Leuk hondje
I want to show the stamps I used, but unfortunately they are not available anymore (designed by Marcia Hamelijnck.)
De stempels, ontworpen door Marcia Hamelijnck, zijn jammer genoeg niet meer te koop, maar ik wil ze toch even tonen.

*****
ETA : The stamps are still available here: Get Inspired.
De stempels zijn nog wel te koop: Get Inspired.

17 opmerkingen:

  1. Tee Hee, I am glad that I am not the only one who looks back at past projects and wonders how I had the time?! Love it - love all your black and white projects!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous....ahhhh the cute Scotty dog...had a Scotty as a teenager....what a sweet dog...but wild and crazy too:) this is wonderful how you cut out these figures!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ik kan me heel goed voorstellen dat je hier veel geduld voor nodig had.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A golden oldie! Very cute, love the Scotty dog. What a lot of work cutting all that out. Have a great weekend!
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous "oldie", & those stamps are perfect for B&W projects :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely darling, Godelieve!! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuk, vooral ook het cute hondje ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig rijtje! Ik associeer me met de tweede van links *lol*
    Dat knipwerk alleen al verdient een proficiat! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel grappig om te zien, en een masker-kunstwerkje!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg grappig!
    Knap om ze helemaal uit een stuk te maken!
    Het blijven leuke stempels...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog steeds een geweldig rijtje! SUPER! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit rijtje herinner ik me nog, supergaaf! was 't niet een poosje je blogbanner of ben ik helemaal in de war?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.