zaterdag, september 10, 2011

Black & White - 71

As usual on Saturdays, I made something in black and white.
Zoals gewoonlijk op zaterdag, heb ik iets gemaakt voor mijn zwart-wit reeks.

I framed my card with scrappers floss.
Een lijstje gemaakt met scrappers floss.

No stamping on this card, but I used this template to doodle a pattern on the card.
Niets gestempeld op dit kaartje, maar een pen en template gebruikt om een patroon van doodles op de voorkant van de kaart te maken.

I purchased my template at Art Journey here.
Mijn template bij Art Journey besteld hier.

And another picture, just for fun.
Leuk om te fotograferen, dit template :)

16 opmerkingen:

  1. Cool idea! Looks great.
    Have a lovely weekend.
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's, wow, daar wil ik je eerst even voor complimenteren!!!
    En je kaartje vind ik ook geweldig. Heeeeel mooi!
    Fijn weekend,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love black and whitevand love your doodled card, very creative. Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n sjabloon. Ik vond het al zo mooi op een rij.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!!! Leuk idee, mooie foto's en een super scrappers floss lijstje/randje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cool! I love your sampler. The twine you used makes a great frame/border.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great doodled card, very effective !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart, Godelieve! Zeer origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart!! Heel leuk gedaan zo!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.