vrijdag, januari 13, 2012

More Hearts

Here are 2 more hearts I made.
On the first one I embossed the roses with clear on white cardstock, and colored with Distress Inks.

Nog een paar harten gemaakt. De eerste is een dubbelgevouwen kaart, A5 in de lengte geplooid, het patroon tegen de kaartvouw gelegd.

De rozen kleurloos geëmbossed op wit bristol papier van Canson, en met Distress Stains gekleurd.

The second heart is made from lightweight modelling clay.
I used Darkroom Door stamps to press the word and flourish pattern into the clay.
After it dried, I painted with several acrylic paints, and wiped them off again.
I sponged with Distress Inks # Chipped Sapphire and Walnut Stain
Darkroom Door stamps: Hearts, Flourish Background

Het tweede hart is uit lichtgewicht Fimo klei gemaakt.
Ik gebruikte Darkroom Door stempels om er een patroon in te drukken.
Het hart helemaal laten drogen, en met verschillende acrylverven beschilderd, en weer afgeveegd. Daarna met Distress inkt #Chipped Sapphire en Walnut Stain gesponst.
Afgewerkt met een bijpassend lintje.
Darkroom Door stempels: Hearts, Flourish Background

*********
To thank you all for your nice comments on my previous posts, I'm sharing my heart templates.
Today I used heart template #3
Om jullie te bedanken voor de leuke reacties bij mijn vorige blogberichten, geef ik een paar patronen van harten. Vandaag gebruikte ik n° 3


You can download it HERE


Find the other hearts in these blogposts:

*******

I spotted these:

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Je hart van klei vind ik helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi rozenhart, mooie warme kleuren. Het fimo hart is een super idee! Mooi met die swirl erin gestempeld, mooie vintage look ook! Vier heel mooie harten. Super bedankt voor de templates!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ------XXXXX---XXXXX-------
    -----XXXXXXX-XXXXXXX------
    ----XXXXXXXXXXXXXXXXX-----
    ----XXXXXXXXXXXXXXXXX-----
    -----XXXXXXXXXXXXXXX------
    ---L--XXXXXXOXXXXXX--VE--- Your heart!!!
    -------XXXXXXXXXXX--------
    --------XXXXXXXXX---------
    ---------XXXXXXX----------
    ----------XXXXX-----------
    -----------XXX------------
    ------------X-------------

    Bij gebrek aan inspiratie om iets tastbaars te maken dan maar via dit berichtje! Haha.
    Ik vind je harten prachtig en bedankt
    voor de patronen.

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Godelieve, en die dame hier boven met de xhartjes zegt het helemaal goed. Super bedankt voor het patroon. Wat ik me afvraag met dat fimo light, breekt dat dan niet snel? Ik wil nl proberen of ik er ook theeserviesjes van kan maken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous hearts - each and every one! They are all so full of wonderful texture and details. Thanks so much for sharing the templates - I've been wanting to do some of these, inspired by your posts.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige harten Godelieve! Dank je voor de templates. Ik denk dat ik ze gelijk ga gebruiken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie harten!!
    Die van klei is wel heel bijzonder geworden, echter de kleuren vh hart met de distress Stains spreken me ook wel heel erg aan.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze super Godelieve. ook die van klei zoooo mooi. En een prachtig idee. Dank voor je patroontjes.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love all the hearts you've shared!!! And thanks for sharing your template!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your hearts, the clay one is particularly striking. Enjoy your weekend. Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze zijn prachtig, en ik ben heel blij met de patronen.... Al scrollend bedacht ik me hoe leuk het zou zijn een patroon hebben....: ietsje verder dook het plotseling op! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent een kei in het bedenken van dit soort projecten. Top top top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige harten, dank je wel voor het delen van de patronen en ideeën!
    groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. These hearts are fantastic! Love both of them. I didn't know there was airdrying Fimo clay. TFS!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.