zaterdag, september 29, 2012

Black & White - 114

On today's black & white card I used Darkroom Door's Thank You Word Block stamp.
Bij deze zwart-wit kaart gebruikte ik de Thank You Word Block stempel van Darkroom Door.

I added a black & white Scandinavian Heart (Eline Pellinkhof design).
Een zwart-wit Scandinavian Heart opgeplakt (Eline Pellinkhof design).

Scandinavian Heart die.

I stamped a row of tiny hearts at the bottom of the card.  The stamp is one of the little stamps in the All Occasions stamp set by Darkroom Door.
Onderaan op de kaart stempelde ik een rij hartjes.  Dit is één van de kleine stempeltjes uit de All Occasions stempelset van Darkroom Door.

Darkroom Door stamps:  Thank You Word Block, All Occasions set
Inkpad:  Ranger Archival #Jet Black
Scandinavian Heart:  Mariannedesign.nl (Eline Pellinkhof)

11 opmerkingen:

  1. Gewoonweg "Prachtig"
    Die Scandinavian Heart die wil ik mij ook aanschaffen!
    Zal eens op zoek gaan!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, ik hou van zwart en wit en dit vind ik prachtig! ik ben niet zo weg van dies, maar met dit resultaat, in het zwart wit is het schitterend!! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jouw zwart/wit serie kaarten is en blijft een bron van inspiratie, iedere zaterdag opnieuw. Dit is ook weer een juweeltje. Het Scandinavisch hart is een heel mooie stans, zonder jouw voorbeelden zou ik nu niet dubben of ik 'm ook niet nodig heb... ;) Leuk die rij kleine hartjes onderaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het weer een pronkstukje Godelieve. heel erg sterk zo in deze combi van stemepls en dies..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind nu es zo'n dankjewel in je bus, moet héél leuk zijn!
    Toch blij dat ik die stans kocht, thanks to you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi weer.
    Leuk ook die hartjes onderaan en dat grote hart is ook helemaal geweldig.
    Echt weer zo'n inspiratie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb al enkele keren zo'n hartje zien voorbijkomen maar een zwart-wit exemplaar vind ik wel iets meer hebben.
    Een heel mooie aanvulling voor jouw indrukwekkende reeks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moooie kaart, zo zwart en wit, ik persoonlijk vind het wit van het hart iets tee geel maar dat kan ook aan de foto liggen.
    Ik word wel erg nieuwsgierig naar dat hart van Eline, en snap r niets van als je die mal ernaast legt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een prachige aanvulling voor je zwart-wit reeks. Het scandinavian heart is super in deze kleuren en die rij hartjes onderaan geven een leuke, speelse toets.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I like your black/white Scandanavian heart, very striking! It looks lovely on the bold word background.The little hearts are very sweet and playful. Another success in the series :)
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.