dinsdag, januari 22, 2013

Darkroom Door - Dreams Come True

On this tag I inked the flower stamp with Distress Stains, and stamped it twice without reinking.
The mesch background was inked with Stains too.
I inked the tag with Distress inks #Peeled Paint and Vintage Photo, misted with water to create the spots.
De bloemenstempel is beïnkt met Distress Stains, en tweemaal afgedrukt zonder opnieuw te beïnkten.  Voor de achtergrondstempel gebruikte ik ook Stains.
Met de inkt blending tool de achtergrond gekleurd, met Distress inkt #Peeled Paint en Vintage Photo.  Water verneveld om de vlekken te maken.
Darkroom Door stamps: Art De Fleur Vol 2


I used:
Darkroom Door Stamps:  Art De Fleur Vol 2, Mesh Background
Distress Inkpads:  Peeled Paint, Vintage Photo
Distress Stains:  Peeled Paint, Victorian Velvet

9 opmerkingen:

  1. Ik moet mijn Stains ook weer eens tevoorschijn halen. Prachtig label! Die spetters nog maken als het label bijna klaar is, dat is wel tricky :) Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtig label, mooie kleuren, mooi stempelwerk en die nonchalante spetters... schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tag, het lijkt zo net of er druppels van die bladeren afkomen. Ook ik moet de stains eens een keer weer uit de kast halen. Ik vind het een leuk idee om ook zo van die spetters erop te maken dat doe ik eigenlijk nooit. Dus weer wat leuks om uit te gaan proberen.

    groetjes bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie label en mooie stempels heb je gebruikt.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een heel mooi label en een leuk idee met die Stains, om weer te proberen. Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig label, mooie kleuren! Je stempel met stains inkten geeft toch weer een heel ander effect, leuk!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist niet dat de stempels ook kon beinkten met stains.. Heb ik nog nooit gedaan.. maar gezien dit resultaat moet ik het toch eens gaan proberen ! Bedankt Godelieve weer voor de inspiratie !

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.