zaterdag, september 21, 2013

Black & White - 161

 Another card I made for my Black & White series on Saturday.
A few weeks ago when I was working with gesso, I cleaned my brayer on black cardstock.  I love the chalkboard look.  So today I added a teacher and some writing on the chalkboard.
Weer een kaartje voor mijn zwart-wit reeks op zaterdag.
Een paar weken geleden, toen ik met gesso aan de slag was, rolde ik mijn brayer op zwart kaartkarton om de gesso er af te halen.  Het resultaat deed me aan een schoolbord denken.
Dus vandaag een leraar en tekst erbij gestempeld.


I used:
Art Journey stamp sets:  Men, Pen Nibs
Inkpads:  Versamark, Archival #Black
WOW embossing powder
gesso
brayer

8 opmerkingen:

  1. Leuk dat schoolbord effect! Het ziet er ook een leuke meester uit :)
    Heel mooi zwart/witje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well Godelieve, I must say only YOU could clean your brayer and end up with such a fabulous background! Have a happy weekend, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig resultaat...wat goed dat je iets in de uitgesmeerde gesso zag Godelieve. Supermooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Godelieve! Zo zie je maar dat toevalligheden soms kunnen leiden tot heel artisieke creaties ! Heel erg mooi gedaan!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klassevolle mannenkaart Lieveke.. ik hou hier van..
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.