woensdag, september 04, 2013

Stitched Christmas - Darkroom Door

I love this new rubber stamp set by Darkroom Door:  Stitched Christmas.
Weer een mooie nieuwe stempelset van Darkroom Door:  Stitched Christmas

The Plaid Background stamp works well with this tree from the set.
I stamped with Archival ink.  The tree has sewed on buttons.
Bij deze stempel van een gestikte kerstboom past de Plaid achtergrondstempel mooi vind ik.
Gestempeld met Archival inkt, en ik naaide er knoopjes op.

I love those messy stitches and the words in this set!
Mooie rommelige steekjes in deze set, en de teksten in een tof lettertype zijn ook heel bruikbaar.

On this card and the label below I used a gesso resist technique with Distress Inks.
I stamped a green tree on top of the resist with Archival ink.
Bij deze kaart en het label hieronder gebruikte ik weer eens de gesso resist techniek met Distress inkt.
De groene boom er nog eens overheen gestempeld met Archival inkt.

The tree on this label was decorated with Viva Pearls.
I also used a stamp from the Christmas Reindeer set.

De boom op dit label kreeg kerstballen, gemaakt met Viva Pearls.
Het ronde stempeltje hoort bij de Christmas Reindeer set.
Darkroom Door  Rubber Stamp set:
Stitched Christmas

I used:
Darkroom Door stamps:  Stitched Christmas, Christmas Reindeer, Plaid Background
Distress Inkpads
Ranger Archival inks #Vermillion, Jet Black, Olive
Viva Pearl Pen
Gesso
Inkssentials kraft tag.

13 opmerkingen:

  1. Oh Wauw! wat een mooie creaties heb je weer gemaakt!! bedankt voor je inspiratie :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak zulke stiksels altijd met mijn naaimachine. Je snapt dat ik helemaal weg ben van deze stempels. Echt mijn ding!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze! Die plaid-achtergrond past super! En Grappig dat jij de Perlenpen erbij pakt; ontwierp vanmorgen een kerstkaart met boom en, je raad het al, Perlenpen dotjes... Zonnige groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerst inspiratie is hier al te vinden!!!
    Super Godelieve!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stempels zijn net 'echte' stikels! Wat een mooie kaarten maakte je er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt heel gaaf, en inderdaad, die stiksels zijn super gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een leuke, die plaid boom! En het onderste label met de pearls vind ik ook super geslaagd. Een heel mooie stempelset die op mijn verlanglijstje komt te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooo, ook al weer zo een mooie stempelset van Darkroom Door! Je hebt er al schitterende kerstkaartjes mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kerstkaarten en labels maken bij hoge buitentemperaturen, moet kunnen :)
    De nieuwe stempels kregen een bijzonder creatieve hand om ze uit te testen; heel geslaagd. Het laatste label geniet mijn voorkeur, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit prachtig geworden Godelieve.. zo mooi hoe je die afwerking van de pareltjes hebt gemaakt! ik hou van deze kleur groen..

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.